خانهاخبار
سامسونگ از همکاری با اپلیکیشن Calm خبر داد

سامسونگ از همکاری با اپلیکیشن Calm خبر داد

اپلیکیشن Calm یکی از برترین اپلیکیشن‌ها در زمینه تندرستی و سلامتی است. شرکت سامسونگ به تازگی اعلام کرده که با این شرکت به توافق رسیده تا از قابلیت‌های آن در اپ Samsung Health استفاده کند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۸

اپلیکیشن Calm در سال ۲۰۱۷ یکی از برترین اپلیکیشن‌های اپ استور بود و این موفقیت از دید سامسونگ مخفی نماند. حالا این غول بزرگ کره‌ای اعلام کرده که با این شرکت به توافق رسیده تا سیستمی برای آموزش مدیتیشن و تنظیم برنامه خواب را به اپ Samsung Health بیاورد.

برای استفاده از این سیستم باید از آیکن Mindfulness که در اپ Samsung Health وجود دارد استفاده کنید. سپس باید یک حساب کاربری در سرویس Calm بسازید تا بتوانید از قابلیت‌های تخصصی این سرویس برای کاهش استرس و بهبود وضعیت خواب خود استفاده کنید. امکانات Calm در گلکسی واچ اکتیو نیز قرار داده شده تا با ارزیابی وضعیت استرس شما بتواند تحلیل دقیق‌تری بر سلامتی‌تان داشته باشد.

به گفته الکس ویل، مدیر استراتژی Calm، روزانه بیش از ۱۰۰ هزار نفر اپ آن‌ها را دانلود می‌کنند. با این حال به طور رسمی اعلام نشده که چند درصد از این افراد پس از اتمام دوره آزمایشی ۷ روزه Calm همچنان کاربر این سرویس می‌مانند. قیمت اشتراک ماهانه Calm حدود ۶۰ دلار است و البته می‌توانید با پرداخت ۳۰۰ دلار اشتراک دائمی این سرویس را تهیه کنید. شایان ذکر است که پس از ثبت نام در این سرویس، حتی اگر پس از دوره آزمایشی مایل به خرید اشتراک نباشید، نمی‌توانید اکانت یا اطلاعات خود را پاک کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۱۸
عشقی به مولا بعد میگن الکی گرونه بخدا بهترینه سامسونگ تو همه چی بفرمایید میخواد قابلیتی که 300 دلاره قیمتش رو بدون هیچ منتی بیاره تو گوشیاش واقعا دمت گرم