خانهاخبار
نسل جدید سانگ‌ یانگ کوراندو از راه رسید

نسل جدید سانگ‌ یانگ کوراندو از راه رسید

شرکت‌های مخلتف در نمایشگاه خودروی ژنو از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. به تازگی نسل جدید سانگ‌ یانگ کوراندو در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۸

نسل چهارم سانگ‌ یانگ جذاب‌ترین خودرو در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 محسوب نمی‌شود چرا که در این نمایشگاه خودروهای بی‌نطیر زیادی مانند کونیگزگ جسکو معرفی شده‌اند. با این حال، سانگ‌ یانگ کوراندو یک خودروی مهم مخصوصا برای بازارهای ار‌وپایی است. یکی دیگر از نکات مهم در رابطه با این محصول، عرضه مدل تمام الکتریکی آن در آینده نه چندا‌ن دور است. این خودرو که از طراحی متفاوتی بهره می‌برد، بر اساس خودروی مفهومی SIV-2 که در سال 2016 معرفی شد، طراحی شده است. نسل جدید سانگ‌ یانگ کوراندو در مقایسه با نسل کنونی خود طول، عرض و فاصله دو محور بیشتری دارد، البته ارتفاع آن کاهش یافته است.

تغییرات صورت گرفته در نسل جدید این خودروی کراس‌اوور به معنای آن است که با یک خودروی اسپرت‌تر روبه‌رو هستیم که کابین آن فضای بیشتری را در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد. در رابطه با کابین این خودرو باید گفت با یک طراحی قدیمی و محافظه‌کارانه روبه‌رو هستیم؛ با این حال این سازنده کره‌ای به این موضوع اشاره کرده که برای کابین محصول جدید خود از مواد باکیفیتی استفاده کرده است.

image

این خودرو در زمان عرضه با دو موتور متفاوت در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که هر دو موتور دارای استاندارد آلایندگی یورو 6d هستند. یکی از این نمونه‌ها یک موتور بنزینی 1.5 لیتری است که قدرتی برابر با 163 اسب بخار (122 کیلووات) و گشتاوری برابر با 280 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. علاوه بر این موتور، نسل جدید سانگ‌ یانگ کوراندو با یک موتور بهبودیافته توربودیزل با حجم 1.6 لیتر نیز به فروش می‌رسد. این موتور قادر به تولید 136 اسب بخار (101 کیلووات) قدرت و 324 نیوتون متر گشتاور است.

image

هر دو نمونه این کراس‌اوور با گیربکس 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته خودکار آیسین به فروش می‌رسد. مدل‌های مجهز به گیربکس اتوماتیک به صورت استاندارد دارای سیستم استارت - استاپ هستند. این خودرو در نمونه تمام الکتریکی نیز از راه می‌رسد که البته برای ملاقات با آن باید چندین سال صبر کنیم.

image

نسل جدید سانگ‌ یانگ کوراندو به صورت استاندارد دارای 7 ایربگ است. از دیگر تجهیزات ایمنی استاندارد این کراس‌اوور می‌توان به سیستم ترمز اضطراری، سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط، فاصله ایمن میان خودروها و همچنین سیستم هشدار به راننده اشاره کرد. سانگ‌ یانگ ادعا می‌کند که کوراندو یکی از ایمن‌ترین خودروها در سگمنت خود است.

فروش نسل چهارم سانگ‌ یانگ کوراندو از تابستان سال جاری میلادی در کشورهای اروپایی آغاز می‌شود. با نزدیک شدن به زمان عرضه، شاهد اعلام قیمت این خودروی کراس‌اوور خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)