خانهاخبار
DisplayMate به نمایشگر گلکسی اس 10 بالاترین نمره را داد

DisplayMate به نمایشگر گلکسی اس 10 بالاترین نمره را داد

شرکت DisplayMate که در زمینه تحلیل و بررسی تخصصی نمایشگرهای محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند به صفحه نمایش گلکسی اس 10 نمره +A یعنی بالاترین نمره ممکن را داد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۵

وبسایت DisplayMate تحلیل و بررسی عمیقی درباره نمایشگر محصولات مصرفی الکترونیکی گوناگون از جمله تلفن‌های هوشمند ارائه می‌کند. این وبسایت قبلا پرچمداران سامسونگ را به خاطر کسب امتیازات بالا از تست‌های این شرکت شدیدا مورد تحسین قرار داده بود. حالا گلکسی اس ۱۰ نیز دوباره موفق به انجام همین کار شده است.

وبسایت DisplayMate می‌گوید نمایشگر داینامیک آمولد سامسونگ دقت رنگ بسیار بالایی دارد و سیستم نمایشی این دستگاه را به کمال رسانده است. دقت کنتراست این صفحه نمایش خیلی زیاد و دقت مقیاس شدت آن نیز فوق العاده عالی است. گلکسی اس ۱۰ حالتی با نور زیاد دارد که می‌تواند سطح روشنایی صفحه را به ۱۲۱۵ نیت، یعنی ۱۷ درصد روشن‌تر از گلکسی اس ۹، برساند.

علاوه بر این، سامسونگ در این نمایشگر عملکرد زاویه نمایش، طیف نور آبی، مصرف انرژی و دامنه پویای +HDR را بهبود بخشیده است. قابلیت +HDR10 در این دستگاه باعث شده نمایشگر اس ۱۰ با کمک رنگ‌های عمیق‌تر و کنتراست بیشتری که نسبت به HDR10 در اختیار دارد، محتواهای HDR را بهتر از قبل به نمایش بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره یافته‌های DisplayMate می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
سال هاست بهترین صفحه نمایش های دنیا رو داره این سری که کولاک کرد

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
نمایشگرهای سامسونگ همیشه تعریفی بودن?
مثلِ ته‌دیگ‌های زیور خانم توی سریال آوای‌باران، که میگفت ته‌دیگایِ شیشه‌ایهِ زیور خانومو هر کی خورده مُشتری شده? دایی‌جون بزن تا از دهن نیوفتاده..