خانهاخبار
تبلت Honor Tab 5 با Kirin 710 و 5100 میلی آمپر باتری معرفی شد

تبلت Honor Tab 5 با Kirin 710 و 5100 میلی آمپر باتری معرفی شد

هوآوی امروز تبلت 8 اینچی به نام Honor Tab 5 را معرفی کرد که از چیپست Kirin 710 استفاده می‌کند و 5100 میلی آمپر باتری دارد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۴

هوآوی رسما از تبلت جدید خود با نام Honor Tab 5 رونمایی کرد. این تبلت شاید به لحاظ طراحی نتواند نظر همه کاربران را جلب کند، ولی این نقصان خود را در بخش مشخصات سخت‌افزاری برطرف کرده است. تبلت جدید هوآوی در دو نسخه وای فای و LTE به بازار می‌آید. این دستگاه از پردازنده Kirin 710 استفاده می‌کند که مشابه پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ کوآلکام است.

آنر تب ۵ نمایشگری ۸ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل دارد. همان طور که قبلا گفتیم، این تبلت از پردازنده Kirin 710 استفاده می‌کند که چیپستی ۶۴ بیتی با هشت هسته است و در اواسط سال ۲۰۱۸ توسط شرکت HiSilicon معرفی شده. این چیپست ۱۲ نانومتری که در رده چیپست‌های میان‌رده قرار می‌گیرد، چهار هسته Cortex-A73 با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز دارد. تراشه مذکور به عنوان پردازنده گرافیکی از Mali G51 MP4 بهره می‌برد. علاوه بر این، آنر تب ۵ از قابلیت GPU Turbo 2.0 استفاده می‌کند تا توان گرافیک دستگاه را ارتقا بخشیده و آن را به محصولی مناسب برای گیمینگ تبدیل نماید.

image

تبلت جدید آنر در دو مدل با ۳+۳۲ گیگ و ۴+۶۴ گیگ رم و حافظه به بازار می‌آید. این تبلت همچنین از بلندگوی دوگانه برخوردار است. آنر تب ۵ تراشه‌ای صوتی با Smart PA دوگانه دارد که می‌تواند وضعیت بلندگوهای دوگانه این دستگاه را به صورت آنی تشخیص داده و به شکلی هوشمند حجم صدای آن‌ها را تنظیم کند تا باس و در مجموع کیفیت خروجی صدا افزایش یابد. این محصول ۵۱۰۰ میلی آمپر باتری دارد و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسل است.

مدل وای فای آنر تب ۵ با ۳+۳۲ گیگ رم و حافظه ۱۶۳ دلار قیمت دارد، در حالی که مدل وای فای ۴+۶۴ گیگ ۱۹۳ دلار هزینه خواهد داشت. از آن سو، مدل LTE این دستگاه در نسخه ۳+۳۲ حدود ۲۱۰ دلار و نسخه ۴+۶۴ حدود ۲۲۵ دلار قیمت‌گذاری شده است. آنر تب ۵ از تاریخ ۱۲ مارس در چین به فروش می‌رسد. پیش‌فروش این تبلت از امروز تا ۱۰ مارس ادامه می‌یابد. انتظار داریم عرضه جهانی این محصول نیز به فاصله کوتاهی پس از عرضه در چین آغاز شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

صالح

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
بیاد خریدمش ?