خانهاخبار
برابوس 800 وایداستار از راه رسید؛ یک هیولای قدرتمند!

برابوس 800 وایداستار از راه رسید؛ یک هیولای قدرتمند!

برابوس از یک خودروی ویژه رونمایی کرد. برابوس 800 وایداستار نمونه قدرتمندتر و جذاب‌تر مرسدس - ای‌ام‌جی G63 است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۴

برابوس 800 وایداستار بر اساس خودروی مرسدس - ای‌ام‌جی G63 توسعه یافته و از ظاهر جذابی بهره می‌برد. این خودرو از بادی کیت عریضی بهره می‌برد و برای آن رینگ‌های غول‌پیکر 23 اینچی در نظر گرفته شده است، البته خریداران می‌توانند آن را با رینگ 20 و یا 22 اینچی نیز سفارش دهند. در جلوی این خودرو ورودی‌های هوای بسیار بزرگی به چشم می‌خورد که هوای مورد نیاز برای موتور ارتقا یافته و همچنین ترمزها را تامین می‌کند. در بدنه این خودرو از فیبر کربن استفاده شده است.

image

در بخش پشتی خودرو شاهد حضور یک بال بزرگ روی سقف هستیم که ظاهر اسپرت و متفاوتی را برای برابوس 800 وایداستار به همراه داشته است. این ظاهر خشن و تهاجمی با یک موتور قدرتمند کامل می‌شود. در همین راستا شاهد حضور یک موتور 8 سیلندر با حجم 4.0 لیتر به عنوان قلب تپنده برابوس 800 وایداستار هستیم. این موتور در مقایسه با نسخه استاندارد تغییراتی را تجربه کرده و بهبود داشته است. این تغییرات به گونه‌ای بوده که قدرت تولیدی و گشتاور آن به ترتیب 212 اسب بخار و 150 نیوتون متر افزایش داشته است.

image

موتور مورد استفاده در این خودرو قدرتی برابر با 789 اسب بخار و گشتاوری برابر با 1000 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد. سرعت برابوس 800 وایداستار در مدت زمان 4.1 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که قابل تحسین است. حداکثر سرعت این خودروی غول‌پیکر به صورت الکترونیکی روی 240 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. با توجه به وزن بالا، دستیابی به سرعت بالاتر از 240 کیلومتر بر ساعت می‌تواند ریسک بالایی برای راننده و سرنشینان داشته باشد.

image

علاوه بر طراحی ظاهری و همچنین تقویت موتور، برابوس زمان کافی برای ایجاد تغییرات در کابین این خودرو نیز صرف کرده است. برای کابین این خودرو چرم در نظر گرفته شده و همچنین سقف ستاره‌ای مانند خودروهای رولز رویس در فضای داخلی آن به چشم می‌خورد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

من دلال نیستم

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
اصلا قابل قیاص با تولیدات وطنی نیست. هیچ گونه برتری نسبت به ماشینای خودمون نداره بلکه از پراید هم ضعیف تر عمل کرده واقعا از کمپانی بزرگی مثل بنز بعید بود یکم از سایپا یاد بگیره انواع پراید تولید میکنه وچه فروشی هم داره