خانهاخبار
سامسونگ برای اپل و گوگل نمونه نمایشگر تاشو فرستاده است

سامسونگ برای اپل و گوگل نمونه نمایشگر تاشو فرستاده است

بر اساس گزارشات جدید سامسونگ به تازگی برای اپل و گوگل چند نمونه نمایشگر تاشو فرستاده تا در صورتی که این دو شرکت قصد ورود به بازار را داشتند مشتری پنل‌های این غول بزرگ کره‌ای شوند.
۱۳۹۷/۱۲/۱۳

سامسونگ ماه آینده موبایل تاشوی جدید خود موسوم به گلکسی فولد را روانه بازار می‌کند. پنل نمایش این دستگاه نوآورانه توسط Samsung Display ساخته شده است. این شرکت در حال حاضر جایگاه بسیار مهمی در زمینه نمایشگرهای OLED بازار موبایل دارد، و حالا هم به دنبال مشتریان تازه برای پنل‌های منعطف خود می‌گردد.

بر اساس گزارشات جدید، Samsung Display چند نمونه از پنل تاشوی خود را برای اپل و گوگل ارسال کرده است. این اتفاق به معنای آن نیست که دو شرکت مذکور در آینده‌ای نزدیک قصد معرفی چنین دستگاهی را دارند، ولی سامسونگ می‌خواهد مطمئن باشد که اگر این دو شرکت وارد بازار تلفن‌های تاشو شدند، از نمایشگرهای این غول کره‌ای استفاده کنند.

نمایشگر تاشویی که سامسونگ برای اپل فرستاده ظاهرا ۷.۲ اینچ اندازه دارد و این مقدار ۰.۱ اینچ از پنل گلکسی فولد کوچک‌تر است. این طور که پیداست پنل مشابه‌ای نیز برای گوگل فرستاده شده. با این حال هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی می‌خواهد وارد قطار تلفن‌های هوشمند منعطف شود. این شرکت در حال حاضر پنل‌های OLED آیفون‌های خود را از سامسونگ دریافت می‌کند، بنابراین به هیچ عنوان بعید نیست که پنل‌های تاشوی خود را هم از همین شرکت تامین نماید.

گوگل در چند سال گذشته سعی کرده با معرفی دستگاه‌های پیکسل بیش از پیش وارد بازار سخت‌افزار شود. از این رو، چنان‌چه بازار اقبال خوبی به موبایل‌های تاشو نشان دهند، احتمالش بالاست که این شرکت نیز دست به تولید محصولی مشابه گلکسی فولد و میت ایکس بزند. گوگل با سامسونگ روی رابط کاربری گلکسی فولد همکاری داشته است. آن‌ها همین حالا مشغول کار روی اندروید هستند تا آن را برای ورود شمار بیشتری از دستگاه‌های تاشو آماده کنند.

سامسونگ قطعا به دنبال کسب درآمدهای بیشتر از حرکت بازار به سوی این فرم فاکتور جدید است. در این گزارشات ذکر شده که Samsung Display می‌تواند ماهانه ۲۰۰ هزار یا سالانه ۲.۴ میلیون نمایشگر تاشو تولید کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که آن‌ها به دنبال توسعه خط تولید خود هستند تا بتوانند ظرفیت آن را برای سفارشات آینده به ۱۰ میلیون دستگاه برسانند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رامین

۱۳۹۷/۱۲/۱۴
سلام سیاوش جان عزیز
من خودم سامسونگ بازم شدیدا. اما نباید بی انصاف باشیم..الان اپل و سامسونگ هردو عضو silicon valley هستند. یعنی هردو قطب تکنولوژی حساب میشن. اینکه بگیم این شرکت نبود اون شرکت پیشرفت نمیکرد اصلا درست نیست..تمام شرکت های دنیا الان باهم همکاری مشترک دارن و این یه اصل تو دنیا..ما ایرانیا هستیم که عادت کردیم طرفداری بکنیم و حقایق رو ببریم زیر سوال

سیاوش

۱۳۹۷/۱۲/۱۳
یعنی اگر این سامسونگ نبود هنوز خفنترین محصول اپل آیفون3gs بود