خانهاخبار
معرفی پاوربانک تسکو مدل TP841W

معرفی پاوربانک تسکو مدل TP841W

پاور بانک تسکو محصولی دوست داشتنی است که در این معرفی با مشخصات اساسی و بخش‌ها و عملکرد آن آشنا می‌شوید.
۱۳۹۷/۱۲/۱۴

پاور بانک‌ها وسیله‌هایی ضروری هستند به‌خصوص اینکه گوشی‌های هوشمند هر روز بیشتر از قبل انرژی مصرف می‌کنند. تسکو که در همه زمینه‌های تکنولوژی فعال است پاور بانکی را عرضه کرده که در مدت استفاده‌ای که از آن داشتیم رضایت کامل ما را به همراه داشت. مدل پاور بانک تسکو که امروز در مورد آن صحبت می‌کنیم TP 841W است.

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

TP841W

پاور بانکی که در این معرفی به آن می‌پردازیم ظرفیت 8000 میلی آمپرساعتی دارد. مهم‌ترین مشخصه این پاور بانک را باید وزن بسیار مناسب آن بدانیم که برابر 198 گرم است. پاور بانک‌ها همیشه باید همراه کاربر باشند و در بسیاری از موارد کاربران زمانی که این دستگاه‌ها به گوشی هوشمندشان متصل است آن را با خودشان حمل می‌کنند بنابراین یکی از مهم‌ترین بخش‌های رقابتی آن‌ها وزن است؛ تسکو به‌خوبی توانسته پاور بانکی با وزن کم و مناسب تولید کند که خودش بار اضافه‌ای روی دوش کاربر نیست.

image

طراحی بخش دوم دوست‌داشتنی این پاور بانک است. روی بدنه پلاستیکی پاور بانک تسکو طراحی هاشور خورده‌ای را مشاهده می‌کنیم که زیبایی متفاوتی را برای آن به همراه داشته. پلاستیکی که برای بدنه دستگاه به کار برده شده از نوع پلاستیک سخت و مقاوم و البته مات است و در عوض پلاستیکی که برای فریم دستگاه استفاده شده از نوع براق.

image

از منظر تعداد درگاه‌ها هم با محصولی کامل روبرو هستیم. دو درگاه USB کلاسیک در کنار یک درگاه تایپ سی و یک درگاه میکرو یو اس بی این پاور بانک را به محصولی کامل تبدیل کرده‌اند. به تمام این‌ها باید شارژر وایرلس را هم اضافه کنیم که پاور بانک امکان شارژ کردن گوشی‌هایی را دارد که از این پروتکل پشتیبانی می‌کنند.

image

جریان خروجی پاور بانک همانند بسیاری از محصولات از این دست برابر 2 و 1 آمپر است و شما می‌توانید جریانی برابر این دو عدد را از دستگاه دریافت کنید.

image

روی پاور بانک تسکو 4 چراغ کوچک قرار دارد که به کاربر وضعیتی از میزان شارژ باتری‌های قابل شارژ دستگاه را نشان می‌دهند. زمانی که پاور بانک را به برق متصل کنید این چراغ‌ها شروع به فعالیت می‌کنند و به این ترتیب میزان شارژ شدن و زمان تکمیل شدن شارژ را به کاربر نشان می‌دهند. یک کلید دیگر هم روی فریم دستگاه قرار دارد که کلید پاور است؛ با فشردن این کلید پاور بانک فعال می‌شود و علاوه بر این توسط آن هر زمان می‌توانید از میزان شارژ باقی مانده در باتری‌های دستگاه اطلاع پیدا کنید.

image

از نظر ابعاد هم تسکو TP841W محصولی جمع و جور است و در حد و اندازه شاسی بسیاری از گوشی‌های هوشمند. مهم‌ترین مشخصه این محصول که طی چند روز استفاده ما برایمان جذاب بود قابلیت حمل بالای آن با وجود ظرفیت 8000 میلی‌آمپری آن و شارژر بی‌سیم بود که به نظر ما وجود این دو ویژگی دوست‌داشتنی در کنار قیمت کاملا رقابتی می‌تواند هر کسی که به پاور بانک نیاز دارد را برای خرید قانع کند.

image

عکس: مرتضی احمدیه

www.tsco.ir

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

erfan

۱۳۹۷/۱۲/۱۴
جانم کالای ایرانی

ابوالفضل

۱۳۹۷/۱۲/۱۴
با این قیمت میتونی پاوربانک شیاومی 2c
بخری فست سه ظرفیت 20000میلی امپر دو ورودی وزن کم و کیفیت عالی به نظر من فقط مزیت این تسکو وایرلسش بود که اونم 95 درصد گوشی ها پشتیبانی نمیکنن قیمتش خیلی بالاست با ظرفیت کمش اصلا منطقی نیست خریدش