خانهاخبار
پشتیبانی از مایکروسافت بند 10 خرداد پایان می‌یابد

پشتیبانی از مایکروسافت بند 10 خرداد پایان می‌یابد

مایکروسافت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پشتیبانی از خدمات Band تا تاریخ 10 خرداد سال آینده ادامه یافته و پس از آن دسترسی به خدمات آنلاین این محصول قطع می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۱۲

از زمانی که مایکروسافت پروژه دستبند هوشمند خود موسوم به Microsoft Band را متوقف کرد حدود دو سال می‌گذرد. حالا این شرکت اعلام کرده که می‌خواهد خدمات مربوط به این محصول را به طور کامل از رده خارج کند؛ این یعنی Health Dashboard به زودی متوقف می‌شود و همه اپلیکیشن‌های این دستبند نیز تا تاریخ ۳۱ ماه مه از اپ استور، گوگل پلی و مایکروسافت استور حذف خواهند شد. علاوه بر این کلیه اطلاعاتی که توسط کاربران در Health Dashboard آپلود شده نیز پاک می‌شود.

این شرکت به منظور آماده‌سازی کاربران باقی مانده این محصول برای پایان پشتیبانی از Band مجموعه‌ای از سوالات متداول به همراه چندین دستورالعمل آماده کرده که به کاربران نشان می‌دهد چطور می‌توانند اطلاعات خود را از سرویس‌های این پروژه استخراج یا حذف کنند. اگرچه پس از ۳۱ مه امکان دسترسی به قابلیت‌های آنلاین یا ابری این محصول وجود نخواهد داشت، ولی کاربران همچنان می‌توانند از Band استفاده کنند. یعنی این محصول قادر به رهگیری تعداد قدم‌ها، ضربان قلب، فعالیت‌های ورزشی عادی، نظارت بر وضعیت خواب و تنظیم هشدار خواهد بود. با این حال، اگر کاربران بعد از این تاریخ دستگاه‌های خود را ریست کنند دیگر امکان استفاده از Band را نخواهند داشت.

با این همه، خبر خوب برای دارندگان Band این است که آن‌ها می‌توانند محصول خود را مرجوع کنند. یعنی اگر دستبندی داشته باشند که هنوز دارای گارانتی رسمی باشد، یا دستگاه خود را در بازه زمانی اول دسامبر ۲۰۱۸ تا اول مارس ۲۰۱۹ سینک کرده باشند، می‌توانند با برگرداندن محصول به مایکروسافت ۸۰ دلار در ازای Band 1 و ۱۷۵ دلار در ازای Band 2 دریافت کنند. مایکروسافت می‌گوید ایمیل مربوط به این برنامه مرجوعی را تا تاریخ ۳۱ اوت برای کاربران مربوطه ارسال خواهد کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)