خانهاخبار
گلکسی A10 سامسونگ معرفی شد

گلکسی A10 سامسونگ معرفی شد

گلکسی A10 جدیدترین موبایل مقرون به صرفه سامسونگ است که همراه با گلکسی A50 و A30 از اواسط ماه مارس وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۱۰

سامسونگ در رویداد جهانی کنگره موبایل ۲۰۱۹ از دو میان‌رده جدید با نام‌های گلکسی A50 و گلکسی A30 رونمایی کرد، اما حالا دست به معرفی یک عضو مقرون به صرفه دیگر از تلفن‌های سری A گلکسی زده است: گلکسی A10.

این موبایل از چیپست اگزینوس ۷۸۸۴ به همراه ۲ گیگ رم استفاده می‌کند و در بدنه پشتی آن تنها یک دوربین مشاهده می‌شود.

گلکسی A10 نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع Infinity-V با کیفیت +HD دارد. حضور چیپست اگزینوس ۷۸۸۴ در این دستگاه کمی عجیب است، چون این پردازنده فقط یک بار بر روی گلکسی J3 V به کار رفته بود. این پردازنده دو هسته Cortex-A73 با سرعت ۱.۳۵ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A53 با همان سرعت دارد.

image

حافظه داخلی این دستگاه ۳۲ گیگابایت است، اما می‌توانید با استفاده از کارت حافظه این مقدار را تا ۵۱۲ گیگ افزایش دهید. دوربین اصلی گلکسی A10 سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 دارد، و دوربین سلفی آن نیز سنسوری ۵ مگاپیکسلی است که در ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته. این موبایل مقرون به صرفه ۳۴۰۰ میلی آمپر باتری دارد و با اندروید ۹ پای و رابط One UI روانه بازار می‌شود.

گلکسی A50 سامسونگ در اواسط ماه مارس در سه رنگ آبی، سیاه و قرمز همراه با گلکسی A50 و A30 به بازار می‌آید. قیمت گلکسی A10 حدود ۱۲۰ دلار، گلکسی A30 حدود ۲۴۰ دلار و گلکسی A50 با دوربین سه‌گانه حدود ۲۸۰ دلار خواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)