خانهاخبار
جگوار XE مدل 2020 رسما معرفی شد

جگوار XE مدل 2020 رسما معرفی شد

شرکت جگوار یکی از محصولات خود را بروزرسانی کرد. جگوار XE مدل 2020 از چهره جدیدی بهره می‌برد.
۱۳۹۷/۱۲/۱۰

جگوار امروز از نمونه فیس‌لیفت خودروی XE سدان رونمایی کرد. این شرکت انگلیسی سعی کرده این خودرو را با طراحی خشن‌تر و تهاجمی‌تر در مقایسه با مدل کنونی معرفی کند. در حالی که تغییرات صورت گرفته در طراحی ظاهری این خودرو کم است؛ با این حال می‌توان این تغییرات و بهبود آن روی آیرودینامیک را تشخیص داد. چراغ‌های LED بخش جلویی و پشتی این خودرو در مقایسه با گذشته باریک‌تر شده‌اند. جگوار از طراحی جدیدی برای سپر عقب خودروی جگوار XE مدل 2020 استفاده کرده است. از دیگر تغییرات ظاهری این خودروی سدان می‌توان به جلوپنچره R-Dynamic تیره رنگ و رینگ‌های جدید اشاره کرد.

کابین مدل 2020 جگوار XE تغییرات زیادی را تجربه کرده است. در حقیقت می‌توان بیشترین تغییر این خودرو را مربوط به بخش داخلی آن دانست. بیشترین تغییر مربوط به کنسول مرکزی این محصول انگلیسی بوده که به قابلیت SportShift و JaguarDrive Control مجهز شده که در گذشته در خودروهای F-Type این برند حضور داشتند. فرمان جدید این خودرو و کیلومترشمار آن مشابه با جگوار I-Pace است. سیستم سرگرمی و اطلاعات Touch Pro Duo جگوار XE 2020 با خودروی I-Pace یکسان است.

image

جگوار برای کابین این خودرو از مواد جدیدی استفاده کرده و همچنین تریم‌های جدیدی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. این موارد باعث تغییرات زیاد این خودرو در مقایسه با نسل گذشته خود می‌شود. آینه عقب این خودرو در مقایسه با گذشته متفاوت است. در حقیقت جگوار در کابین این خودرو از آینه استفاده نکرده بلکه با استفاده از فناوری ClearSight و دوربین‌ دارای زاویه دید عریض، تصویر عقب را به آینه عقب منتقل می‌کند.

image

اگرچه این خودرو در زمینه طراحی ظاهری و کابین تغییراتی را تجربه کرده، هنوز موتورهای گذشته در آن حضور دارند. علاقه‌مندان به موتورهای بنزینی می‌توانند جگوار XE مدل 2020 را با موتور 2.0 لیتری سفارش دهند که البته در نمونه‌های مختلف قادر به تولید 247 اسب بخار و یا 296 اسب بخار قدرت است. نمونه پایه این خودروی سدان از یک موتور دیزلی بهره می‌برد که قدرتی برابر با 180 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

image

مدل پایه جگوار XE، تریم S این خودرو به صورت استاندارد از امکانات مناسبی بهره می‌برد. از این ویژگی‌ها می‌توان به گیربکس خودکار، رینگ‌های 18 اینچی، صندلی‌های چرمی، سیستم کمکی پارک، سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط، دوربین عقب و چراغ‌های LED اشاره کرد. این خودرو با قیمت پایه 33,915 پوند در انگلستان به فروش می‌رسد و خریداران از هم‌اکنون می‌توانند آن را سفارش دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)