خانهاخبار
مایکروسافت احتمالا در E3 امسال از کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس رونمایی می‌کند

مایکروسافت احتمالا در E3 امسال از کنسول‌های نسل بعدی ایکس باکس رونمایی می‌کند

طبق شایعات و گزارشات جدید مایکروسافت می‌خواهد در رویداد E3 2019 از نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس که با نام‌های رمزی آناکوندا و لاکهارت شناخته می‌شوند پرده‌برداری کند.
۱۳۹۷/۱۲/۵

بر اساس گزارشات جدید، شاید مایکروسافت بالاخره از نسل بعدی کنسول‌های مورد انتظار ایکس باکس در E3 2019 رونمایی کند.

سری بعدی ایکس باکس ممکن است در بزرگ‌ترین رویداد گیمینگ سال جاری معرفی شود، هرچند تاکنون نام یا قیمتی برای این محصولات در دسترس نیست. وبسایت Thurrott به نقل از منابع نزدیک به این برنامه‌های این شرکت می‌گوید مایکروسافت در E3 2019 درباره سخت‌افزار ایکس باکس بعدی صحبت‌های مهمی خواهد داشت.

البته این گزارش مدعی است که این کنسول‌ها بلافاصله پس از این رویداد در دسترس نخواهند بود و احتمالا در پاییز سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شوند.

نسل بعدی کنسول‌های ایکس باکس احتمالا در دو نسخه عرضه می‌شوند که در حال حاضر دارای نام‌های رمزی آناکوندا و لاکهارت هستند و اسم پروژه دربرگیرنده آن‌ها پروژه اسکارلت است. شایعات حاکی از آن است که آناکوندا کنسول قدرتمند مایکروسافت خواهد بود که هارد SSD دارد، در حالی که لاکهارت قیمتی کمتری خواهد داشت، و فاقد دیسک است و با سرویس استریمینگ xCloud کار می‌کند.

بازی Halo Infinite که به عنوان جدیدترین بازی FPS مایکروسافت معرفی شد نیز همراه با این کنسول‌های جدید عرضه می‌شود. Thurrott می‌گوید تیم پشت این بازی سعی دارد داستانی بسازد که گیمرها در تصمیم‌گیری‌های آن تاثیر داشته باشند. Halo Infinite که روی یک موتور جدید اجرا می‌شود، نسبت به عناوین قبلی خود عناصر نقش‌آفرینی بیشتری خواهد داشت.

اگر گزارشات حقیقت داشته باشد، این شرکت می‌تواند از عدم حضور پلی‌استیشن در E3 امسال نهایت استفاده را ببرد. سونی در سال 2019 در این مراسم شرکت نخواهد کرد چون به دنبال روش‌های جدیدی برای جلب رضایت کاربران خود است.

ماه گذشته، فیل اسپنسر، معاون ارشد مایکروسافت، درباره برنامه‌های این شرکت برای E3 2019 در مصاحبه با لری هریب، مدیر برنامه‌ریزی ایکس باکس لایو گفت حضور این شرکت در E3 بزرگ‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود.

معرفی کنسول‌های آناکوندا و لاکهارت در E3 2019 اتفاق مهمی خواهد بود، ولی هنوز چهار ماه تا این مراسم مانده و ممکن است برنامه‌های مایکروسافت دستخوش تغییرات گوناگونی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)