خانهاخبار
گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای رسما معرفی شدند

گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای رسما معرفی شدند

سری گلکسی اس 10 جدیدترین و اصلی‌ترین پرچمداران حال حاضر سامسونگ هستند که طی مراسم آنپکد 2019 به طور رسمی معرفی شدند.
۱۳۹۷/۱۲/۱

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، جدیدترین پرچمداران سامسونگ با نام گلکسی اس ۱۰، اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ ای به طور رسمی معرفی شدند. این تلفن‌های هوشمند در دهمین سالگرد معرفی برند گلکسی به بازار می‌آیند.

مطابق انتظارات تقریبا تمام چیزهایی که در خبرهای قبلی از مشخصات این دستگاه‌ها فاش شده بود درست از آب درآمد، و این محصولات با قیمت پایه ۸۹۹ دلار برای مدل اس ۱۰ و ۹۹۹ دلار برای مدل اس ۱۰ پلاس و ۷۴۹ دلار برای مدل اس ۱۰ ای روانه بازار می‌شوند.

این محصولات دارای نمایشگر AMOLED داینامیک هستند که از قابلیت +HDR10 پشتیبانی می‌کنند. ویژگی شارژ بیسیم معکوس در هر سه مدل قرار داده شده تا به راحتی بتوانید با کمک انرژی دستگاه‌های خود سایر دستگاه‌ها را شارژ کنید.

اگر به سراغ دوربین سری گلکسی اس ۱۰ برویم، این محصولات همگی از دوربین جلو و عقب با امکان تصویربرداری 4K برخوردار هستند و هر سه دستگاه لنز فوق عریض دارند. علاوه بر این، دوربین جلو به صورت حفره‌ای درون صفحه نمایش Infinity-O سامسونگ که پنل آن از نوع AMOLED است قرار گرفته.

در کنار این‌ها، گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس از اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک استفاده می‌کنند که قادر است انگشت شما را به صورت سه بعدی اسکن کند. این اسکنر برخلاف اسکنرهای اپتیکال در محیط‌های پرنور و مرطوب عملکرد بسیار خوبی دارد.

گلکسی اس ۱۰ پلاس

image

گلکسی اس ۱۰ پلاس قوی‌ترین محصول در میان پرچمداران جدید سامسونگ است. این دستگاه نمایشگری ۶.۴ اینچی با رزولوشن +1440p دارد. در گوشه بالای این صفحه نمایش، حفره دوربین سلفی قرار داده شده که سنسور ۱۰ مگاپیکسلی اصلی و سنسور کمکی ۸ مگاپیکسلی تشخیص عمق دیده می‌شود.

دوربین پشتی این دستگاه سه لنز دارد. سنسور اصلی این دوربین سنسوری ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار Dual Pixel و لرزش‌گیر نوری است که دیافراگم آن بین f/1.5 تا f/2.4 است. دو سنسور بعدی شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو با قابلیت فوکوس خودکار و لرزش‌گیر نوری، و یک سنسور فوق عریض دیگر است.

گلکسی اس ۱۰ پلاس بسته به محل عرضه دستگاه از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰ استفاده می‌کند. این دستگاه ۸ گیگابایت رم و حداقل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که با کمک کارت SD می‌تواند تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا یابد. البته مدل پریمیوم اس ۱۰ پلاس دارای ۱۲ گیگ رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی است.

گلکسی اس ۱۰ پلاس ۴۱۰۰ میلی آمپر باتری دارد که می‌تواند با کمک فناوری شارژ سیمی Adaptive Fast Charge یا شارژ بیسیم سریع ۲.۰ انرژی خود را تامین کند. قابلیت شارژ معکوس نیز به شما اجازه می‌دهد تا بقیه دستگاه‌ها را شارژ نمایید.

قرار است به زودی نسخه‌ای ویژه از گلکسی اس ۱۰ پلاس با طراحی سرامیکی (در دو رنگ سیاه و سفید) به بازار بیاید.

گلکسی اس ۱۰

image

 

گلکسی اس ۱۰ تا حد زیادی شبیه برادر بزرگ‌ترش، گلکسی اس ۱۰ پلاس، است. نمایشگر این دستگاه از نوع AMOLED بوده و اندازه آن ۶.۱ اینچ است. این پنل نیز از اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک استفاده می‌کند. منتها در حفره دوربین سلفی این دستگاه فقط یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی قرار داده شده است.

ولی دوربین پشتی اس ۱۰ شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/1.5 تا f/2.4) با لرزش‌گیر نوری، یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو دوباره با لرزش‌گیر نوری و یک سنسور فوض عریض ۱۶ مگاپیکسلی است.

گلکسی اس ۱۰ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. این دستگاه ۳۴۰۰ میلی آمپر باتری دارد و قابلیت‌های باتری اس ۱۰ پلاس را به ارث برده است.

گلکسی اس ۱۰ ای

image

اس ۱۰ ای هم از پنل ۵.۸ اینچی AMOLED با پشتیبانی از +HDR استفاده می‌کند، اما رزولوشن آن +1080p است. این مدل اسکنر درون صفحه‌ای ندارد و به جای آن از حسگری استفاده می‌کند که در بدنه کناری دستگاه تعبیه شده است.

در پشت اس ۱۰ ای دو دوربین شامل یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود. دوربین سلفی این تلفن هوشمند از همان ماژول ۱۰ مگاپیکسلی مدل اس استفاده می‌کند.

گلکسی اس ۱۰ ای نیز مثل دو پرچمدار دیگر گلکسی اس بلندگوهایی با قابلیت AKG و دالبی اتموس دارد که تجربه شنیداری بسیار دلنشینی را در اختیار شما می‌گذارد. این دستگاه همچنین از مودهایی با بهینه‌سازی خاص برخوردار است که تجربه گیمینگ روانی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

مدل پایه گلکسی اس ۱۰ ای ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد، ولی مدل دیگر آن با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به بازار خواهد آمد. این گوشی از یک باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند که دارای قابلیت شارژ بیسیم و شارژ معکوس است.

این سه مدل همگی از شبکه LTE پشتیبانی می‌کنند و دارای فناوری NFC و MST هستند. علاوه بر این، باید به طرفداران جک ۳.۵ میلی متری هدفون تبریک بگوییم، چون پرچمداران جدید سامسونگ همچنان از این پورت محبوب پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه‌ها همچنین دارای استاندارد ضدآب IP68 هستند.

هر سه پرچمدار مذکور از فردا برای پیش‌خرید در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

Yas

۱۳۹۷/۱۲/۶
سلام اقای صاحبی...
خسته نباشید...
می خواستم بدونم تفاوت ۱۰۰ دلاری که بین اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس هست ایا ارزششو داره؟
و ایا انقدر بین این دو تفاوت هست که مدل پلاس رو گزینه خیلی بهتری قرار بده؟
و در کل چه تفاوت هایی با هم دارند البته به غیر از باتری و صفحه نمایش بزرگتر که مسلما هست...
ممنون میشم نظرتون رو بگید.....

علی

۱۳۹۷/۱۲/۵
خداییش خسته نشدید تو این شرایط سخت اقتصادی و بی پولی مردم بازم دم از سامسونگ و اپل میزنید
هنوز هم سنگ سینه اپل و سامسونگ به سینه میزنید

صمد

۱۳۹۷/۱۲/۵
توهم زدی داداش این گوشی های سامسونگ بالای 90درصد نسبت صفحه به بدنه دارن که برای اپل با اون ناچ زشت و مسخرش رسیدن به این نسبت آرزوست. حتی جالبه S10e که خیلیا با Xr مقایسش میکنن حاشیه صفحه کمتری از Xs داره!!! اپل اگه می‌تونه بیاد از گلکسی فولد تاشو اسکی بره البته شرمنده که اپل توان تولید صفحه منعطف نداره و حتی همون صفحه ایفون های فعلیشو سامسونگ میسازه!

علی

۱۳۹۷/۱۲/۵
خخخخ آره مثل صفحه سوپرآمولد که شد سوپر رتینا یا اس پن که شد اپل پنسل!

Miohammadreza

۱۳۹۷/۱۲/۴
سلام خسته نباشیک دوتا سوال داشتم کی آنباکس و بررسی می کنید ؟ تشکر