خانهاخبار
ال جی از سه موبایل میان‌رده جدید رونمایی کرد

ال جی از سه موبایل میان‌رده جدید رونمایی کرد

K50 ،Q60 و K40 سه موبایل میان‌رده جدید ال جی هستند که درست یک هفته قبل از کنگره جهانی موبایل معرفی شده‌اند. این سه دستگاه قرار است به بارسلونا بروند تا در این کنگره به نمایش گذاشته شوند.
۱۳۹۷/۱۲/۱

شرکت ال جی حدود یک هفته پیش از شروع بزرگ‌ترین رویداد موبایلی دنیا، یعنی MWC 2019، از سه موبایل میان‌رده جدید خود رونمایی کرد.

این سه دستگاه با نام‌های K50 ،Q60 و K40 نمایشگرهایی رده بالا دارند و تمرکزشان بر فناوری هوش مصنوعی است. هر سه محصول از صفحه نمایش HD+ FullVision خود ال جی استفاده می‌کنند. اندازه نمایشگر Q60 و K50 معادل ۶.۲۶ اینچ و اندازه K40 برابر با ۵.۷ اینچ است. این سه موبایل از قابلیتی با پشتیبانی از هوش منصوعی برخوردارند که AI CAM نام دارد و به دوربین کمک می‌کند تا ضمن شناسایی سوژه‌ای که مقابل دستگاه قرار گرفته، تنظیمات خود را مطابق با آن – که برای مثال می‌تواند انسان، حیوان یا غذا باشد – پیکربندی کند.

تلفن‌های هوشمند جدید ال جی همگی دکمه‌ای مخصوص گوگل اسیستنت دارند و از صدای سه بعدی ساراند DTS:X پشتیبانی می‌کنند که صدایی با کیفیت بالاست و فناوری ۷.۱ کاناله سیستم ساراند را شبیه‌سازی می‌کند. در Q60 و K50 باتری‌های ۳۵۰۰ میلی آمپری و در K40 یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری قرار داده شده است.

بزرگ‌ترین نقطه متمایزکننده این محصولات دوربین آن‌هاست؛ جایی که دوربین سلفی Q60 و K50 سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی است و Q60 دوربین پشتی سه‌گانه دارد. این دوربین شامل یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار با امکان شناسایی فاز (PDAF)، یک سنسور فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است.

مدل K50 در دوربین عقب از ترکیب سنسور ۱۳ مگاپیکسلی PDAF و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند، در حالی که دوربین جلوی K40 سنسوری ۸ مگاپیکسلی است و در عقب نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی PDAF وجود دارد.

هر سه دستگاه حسگر اثرانگشت دارند و از شبکه‌های 2G، 3G و LTE پشتیبانی می‌کنند. ال جی تاکنون چیزی درباره تاریخ عرضه یا قیمت این دستگاه‌ها نگفته ولی اعلام کرده که این محصولات را در کنگره جهانی موبایل به نمایش می‌گذارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۲/۲
مثل همیشه بنجول و بی کیفیت

saeed

۱۳۹۷/۱۲/۱
بدرد نمیخورن ال جی همیشه گوشی هاش بدرد نخور بودن و هستند

Taher

۱۳۹۷/۱۲/۱
سلام نام پردازنده این گوشی ها چیه؟

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۱
البته از این 3 تا گوشی 2 تاش پایین رده هستش

رضا

۱۳۹۷/۱۲/۱
عالی هستش