خانهاخبار
دعوت‌نامه مراسم معرفی هوآوی P30 منتشر شد

دعوت‌نامه مراسم معرفی هوآوی P30 منتشر شد

علی‌رغم حضور هوآوی در کنگره جهانی موبایل، این شرکت می‌خواهد تلفن هوشمند P30 خود را در مراسمی جداگانه در ماه مارس در پاریس معرفی کند.
۱۳۹۷/۱۱/۳۰

هوآوی در کنگره جهانی موبایل بارسلونا حاضر خواهد شد ولی این شرکت قرار است ماه آینده مراسم بزرگ دیگری هم برگزار کند. این مراسم در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) نه در چین، بلکه در پاریس فرانسه برگزار خواهد شد و طی آن از سری جدید موبایل هوآوی P رونمایی می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه یک گام از پرچمدار اصلی سامسونگ پیشی گرفته و با دوربینی چهارگانه معرفی شود.

شرکت هوآوی سری P30 را در MWC 2019 معرفی نمی‌کند اما گفته می‌شود که قرار است یک تلفن هوشمند منعطف از طرف این غول بزرگ چینی به نمایش گذاشته شود. خیلی‌ها برای دیدن این دستگاه هیجان و اشتیاق دارند، چون گفته می‌شود که این محصول از قابلیت 5G هم برخوردار است.

اگرچه تلفن منعطف سامسونگ یک تلفن عادی است، ولی به نظر می‌رسد که هوآوی دستگاه خود را به نسل پنجم ارتباطات مجهز کرده. در حال حاضر مشخص نیست که این شرکت دقیقا چه برنامه‌ای در سر دارد، ولی عجیب نیست اگر در سال‌های آتی این شرکت جای سامسونگ را بگیرد.

اکانت بخش موبایل هوآوی در توئیتر اعلام کرده بود که «قوانین را می‌نویسند تا بازنویسی شوند». اما این جمله چه معنایی می‌تواند داشته باشد؟ احتمالا هوآوی می‌خواهد چیزی کاملا جدید و شگفت‌آور معرفی کند.

در نوامبر سال ۲۰۱۸ اعلام شده بود که هوآوی به دنبال استفاده از دوربین چهارگانه است. تصویر مربوط به کیس هوآوی P30 Pro نیز قبلا منتشر شده بود. علاوه بر این، در خبرهای قبلی به بخشی از ویژگی‌های سری P30 اشاره کردیم. اکنون فقط باید صبر کنیم تا پس از MWC ببینیم این شرکت در پاریس چه کار خواهد کرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

اشکان

۱۳۹۷/۱۱/۳۰
هووای بیشرفت عالی داشته و حقش هست که جای سامسونگ یا اپل بگیره واقعا عالی کرده