خانهاخبار
سامسونگ گلکسی S10 در رنگ قرمز نیز عرضه خواهد شد

سامسونگ گلکسی S10 در رنگ قرمز نیز عرضه خواهد شد

وبلاگ Crypto Tech به‌تازگی رندرهایی از سامسونگ گلکسی S10 منتشرشده که این گوشی هوشمند را در رنگی جدید و جذاب نشان می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۱/۳۰

وبلاگ در رندری که به سامسونگ گلکسی S10 منتسب کرده است از رنگ پنجمی علاوه بر مشکی، سفید، سبز و آبی خبر داده که تاکنون در گوشی‌های سامسونگ شاهد آن نبودیم. این وبلاگ از رنگ قرمز به‌عنوان رنگ پنجم سامسونگ گلکسی S10 سخن گفته و تصاویری نیز از این گوشی در این رنگ منتشر کرده است. در تصویر منتشرشده توسط این وبلاگ گلکسی S10 در رنگ قرمز Cinnabar بوده و والپیپر نمایشگر آن تصویری از یک شخصیت انیمیشنی مشهور ژاپنی دارد. این انیمه ژاپنی Dororo نام دارد و سری جدید در حال حاضر توسط آمازون تهیه و در حال پخش است.

با توجه به رندر منتشرشده از گلکسی اس 10 و والپیپر آن می‌توان این‌گونه برداشت کرد که احتمالا این رنگ تنها برای بازار کشورهایی خاص به‌طور مثال ژاپن عرضه خواهد شد و جز رنگ‌های اصلی جهانی سامسونگ گلکسی S10 نخواهد بود.

اما سؤال اینجاست که این وبلاگ رندرها و تصاویر منتشرشده را از چه منبعی به دست آورده است. وبلاگ Mobile Crypto Tech ادعا کرده که رندرهای منتشرشده توسط منبعی در چین منتشرشده اما به‌طور دقیق به منبع خود اشاره نکرده تا شبهات مربوط به این تصاویر بیشتر شود. برخی معتقدند که این تصاویر تقلبی بوده و تنها ساخته طرفداران انیمه Dororo و جذب مخاطب است.

سامسونگ این خبر و تصویر منتشرشده را تکذیب و یا تائید نکرده است هرچند لزومی هم ندارد چراکه تا رونمایی رسمی پرچم‌دار محبوبش چیزی نمانده است.

طبق شایعات و اطلاعات منتشرشده باید منتظر سامسونگ گلکسی S10 با صفحه‌نمایش 6.1 اینچی Super AMOLED با پردازنده Exynos 9820 یا اسنپدراگون 855 باشیم. هم‌چنین انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی S10 اولین گوشی هوشمندی باشد که فنّاوری حس‌گر اثرانگشت در داخل صفحه‌نمایش را همراه باقابلیت شارژ بی‌سیم دوطرفه بکار می‌گیرد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سلیم

۱۳۹۷/۱۲/۳
اگه اینطوریه پس هواوی و اپل که روی همدیگه انگشت کوچیکه شرکت جی ال ایکس خودمون هم نمیشن

Bahman

۱۳۹۷/۱۱/۳۰
ههههههع اگه گلکسی س ۱۰۰۰هم بیاد بازم برگرده پای ایفون های اپل نمیرسن هیچ شکی نیس البته تو اندروید هم ب پای شرکت هواوی نمیرسه

امیررضا

۱۳۹۷/۱۱/۳۰
چرا سایتای ایرانی انقدر دیر به اخبار میپردازن؟ این خبر یکی دو هفتس منتشر شده و ساسمونگ نیوز هم توی توییتر گفت قرار بئده قرمز بیاد ولی کنسل شده.