خانهاخبار
معرفی هدفون تسکو مدل TS 5332

معرفی هدفون تسکو مدل TS 5332

پیرو معرفی محصولات تسکو که با قیمت بسیار مناسب قابل رقابت با نمونه‌های خارجی هستند در این معرفی به هدفون این کمپانی با نام TS 5332 می‌پردازیم.
۱۳۹۷/۱۱/۲۸

مدتی است که هندزفری های بی‌سیم یا به عبارت بهتر هدفون‌های بی‌سیم رواج زیادی میان کاربران دنیای موبایل پیدا کرده‌اند. تسکو در ایران یکی از به‌روزترین کمپانی‌ها است و شانه به شانه با کمپانی‌های خارجی در تولید محصولات مدرن حرکت می‌کند. یکی از مظاهر به روز بودن تسکو هدفون این کمپانی با نام TS 5332 است.

image

همانند بسیاری از هدفون‌هایی که امروزه در بازار می‌بینیم این هدفون هم از گردن آویزان می‌شود و کاربر می‌تواند بدون هیچ زحمتی آن را با خودش حمل کند. هدفون تسکو سه بخش اصلی دارد. یکی از بخش‌ها به دور گردن قرار می‌گیرد و دو بخش دیگر با کمک لولایی روی بخش اول جمع می‌شوند و محل قرارگیری پدهای داخل گوش و کلیدها و باتری هستند.

image

جنس این هدفون کاملا از پلاستیک ساخته شده منتهی جنس پلاستیکی که برای بخش داخلی در نظر گرفته شده کاملا نرم است و پلاستیکی که برای قاب بیرونی در نظر گرفته شده از پلاستیک براق.

image

محصول اندازه خیلی کوچکی ندارد اما بسیار سبک است و فقط 67 گرم وزن دارد و به‌هیچ‌عنوان آن را روی گردن خودتان حس نمی‌کنید. پدهای هدفون، داخل دو بخشی که ویژگی تا شوندگی دارند، مخفی شده‌اند. کاربر می‌تواند این پدها را از جای خودش بیرون بکشد که با سیم نازکی از جای خودشان خارج می‌شوند و طول این سیم حدود 30 سانتی‌متر است. پدهای داخل گوش جنس نرمی دارند و به‌راحتی در گوش قرار می‌گیرند. علاوه بر این‌ها تسکو برای اینکه این پدها کاملا با گوش کاربر متناسب و اندازه باشند علاوه بر پدی که روی هدفون سوار است دو جفت پد در اندازه‌های بزرگ‌تر و کوچک‌تر هم داخل جعبه قرار داده.

image

بعدازاینکه کارتان با هدفون تمام شد به کمک دو کلید که در دو طرف هدفون قرارگرفته می‌توانید این پدها را به سرجایشان برگردانید که چیزی شبیه به جمع کننده سیم جارو برقی دارد.

image

روی بخش سمت راست کلیدهای متنوعی را مشاهده می‌کنید که عبارت‌اند از کلید روشن و خاموش کردن و کلید کم و زیاد کردن صدا. کمی پایین‌تر از این کلیدها میکروفون دستگاه قرارگرفته تا در حین مکالمه صدای شما را منتقل کند. روی بخش سمت راست یک کلید دیگر هم دیده می‌شود که برای برقراری یا قطع کردن مکالمه است. باز هم در این سمت، اما اینبار در قاب پشتی، درگاه شارژ هدفون دیده می‌شود که از نوع میکرو یو اس بی است و با کاوری پوشانده شده است؛ یک کابل میکرو یو اس بی به یو اس بی کلاسیک داخل جعبه دستگاه برای شارژ کردن قرار گرفته.

image

این دستگاه از طریق بلوتوث نسخه 4.1 با تمام دستگاه‌هایی که از این پروتکل پشتیبانی کنند ارتباط برقرار می‌کند و می‌توانید تا برد 10 تا 15 متری بدون نگرانی از قطع شدن به دستگاه‌های خودتان متصل بمانید.

یکی از ویژگی‌های خوب این هدفون عمر بالای باتری آن است که آن را مدیون باتری بزرگی است که داخلش گنجانده شده. با کمک این هدفون می‌توانید به مدت 18 ساعت بدون وقفه موزیک گوش کنید یا اینکه به مدت 16 ساعت مکالمه داشته باشید. مدت‌زمان شارژ شدن هدفون هم خیلی زیاد نیست و در مدت 3.5 ساعت به صورت کامل شارژ می‌شود. در مدت زمانی که ما از محصول استفاده می‌کردیم حقیقتا از دوام باتری شگفت زده شده بودیم.

image

از نظر کیفیت صدا هم هدفون در حد قابل قبول است و شاید از این بابت خیلی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی نباشد اما از نظر عملکرد و به‌خصوص عمر باتری جلوتر از رقبای خارجی خودش قرار می‌گیرد. کیفیت مکالمه هم کاملا قابل قبول است و شخصی که در آن طرف خط قرار دارد هیچ مشکلی بابت شنیدن صدا ندارد.

در مجموع مهم‌ترین ویژگی این هدفون عمر بالای باتری، وزن کم و قیمت بسیار مناسب و رقابتی آن است.

www.tsco.ir

عکس: مرتضی احمدیه

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کاوه

۱۳۹۷/۱۱/۲۸
قیمت پایینی داره ولی محصولاتش هم ضعیفه.
هم پاوربانک و هم هدفون بلوتوثش بعد یکسال دچار خرابی شدند .
شرکت پشتیبانیش هم ... بگذریم !