خانهاخبار
پرچمدار Mi 9 شیائومی در دو نسخه متفاوت معرفی می‌شود

پرچمدار Mi 9 شیائومی در دو نسخه متفاوت معرفی می‌شود

تصویر زنده تازه‌ای منتسب به پرچمدار Mi 9 شیائومی منتشر شده است که نشان می‌دهد برخلاف تصاویر قبلی حسگر اثرانگشت این گوشی در پنل پشتی قرار می‌گیرد. ممکن است دو نسخه متفاوت از این گوشی به زودی معرفی شوند.
۱۳۹۷/۱۱/۲۱

چند روز پیش برخی تصاویر زنده منتسب به پرچمدار تازه Mi 9 شیائومی در دست یکی از مقامات ارشد این کمپانی منتشر شد. تنها پنل پشتی این گوشی در تصاویر زنده مشاهده می‌شد که البته حسگر فیزیکی اثر انگشت در آن مشخص نبود. با توجه به آن تصویر حضور دوربیه اصلی با لنزهای سه گانه برای پرچمدار تازه شیائومی موردتایید قرار گرفت اما مشاهده نشدن حسگر اثرانگشت به نوعی شایعه تعبیه آن را زیر پنل نمایش گوشی قوت بخشید.

حالا تصویر زنده دیگری از این گوشی در فضای وب منتشر شده است که البته تفاوت اساسی میان آن و تصاویر قبلی دیده می‌شود. گفته می‌شود که این تصویر تازه متعلق به پروتوتایپ غیرنهایی گوشی Mi 9 است. این گوشی در تصویر مقابل درون قاب مخصوصی قرار گرفته است که طراحی پنل را هم پنهان می‌کند اما می‌توان بریدگی‌های مهمی را در آن دید.

پروتوتایپ پیش رو از Mi 9 هم مانند تصاویر زنده قبلی به دوربین اصلی سه گانه با چینش عمودی و همان موقعیت مکانی مجهز شده است. علاوه بر دوربین اصلی همچنین یک بریدگی دایره شکل دیگر کمی پایین‌تر مشاهده می‌شود که ظاهرا به حسگر فیزیکی اثرانگشت تعلق دارد.

image

 

اما این تفاوت در طراحی ظاهری به چه معنی است؟ در پاسخ باید بگوییم که احتمالا دو نسخه متفاوت از پرچمدار Mi 9 شیائومی معرفی خواهند شد. پیش از این هم گزارش شده بود که شیائومی قصد دارد یک نسخه Explorer Edition را از پرچمدار Mi 9 خود معرفی و روانه بازار کند. امسال هم انتظار می‌رود که مانند پرچمداران نسل قبلی Mi 8 تفاوت‌های چشمگیری میان دو نسخه استاندارد Mi 9 و Mi 9 Explorer Edition وجود داشته باشد.

پیش بینی می‌شود که پروتوتایپ پیش رو با حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی متعلق به مدل استاندارد Mi 9 باشد و نسخه مجهز به حسگر اثرانگشت زیر پنل نمایش تحت عنوان Mi 9 Pro یا Mi 9 Explorer Edition معرفی شود.

در تصویر پروتوتایپ پیش رو همچنین دو بریدگی بسیار کوچک در گوشه بالا سمت راست پنل پشتی دیده می‌شود. در حال حاضر مشخص نیست که این بریدگی‌ها به چه قابلیت‌هایی متعلق هستند و برای کسب اطلاعات بیشتری احتمالا باید کمی منتظر بمانیم.

نظر شما درباره این گوشی پرچمدار تازه از شیائومی چیست؟ کدام روش تأیید هویت را انتخاب می‌کنید؟ حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی یا حسگر لمسی زیر پنل نمایش؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

navid

۱۳۹۷/۱۱/۲۱
میخواستم می۸ بگیرم پس صبر میکنم تا می۹ بیاد??