خانهاخبار
قابل توجه علاقه مندان به گوشی های ال‌جی

قابل توجه علاقه مندان به گوشی های ال‌جی

جشنواره موبایل ال جی به مناسبت سال نو کره همراه با فروش ویژه موبایل ال‌جی با نرخ ارز دولتی ، تخفیف نقدی 4 میلیون ریالی، قرعه‌کشی تلویزیون، سفر به کیش و کلی جایزه دیگر
۱۳۹۷/۱۱/۱۴

به مناسبت فستیوال سال نو کره، ال‌جی یک پیشنهاد بسیار ویژه برای مشتریان خود در نظر گرفته است. با توجه به گرانی موبایل در سال گذشته به خاطر نوسانات دلار، ال‌جی تصمیم گرفته است تا به مناسبت شروع سال نو کره، این جشن را با شما سهیم شده و تعدادی از گوشی‌های پیشرفته و محبوب خود را با ارز دولتی و البته هدایای بسیار هیجان‌انگیز به فروش برساند.

image

در این فروش ویژه شما می‌توانید با خرید گوشی‌های ال‌جی با نرخ ارز دولتی، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، از پیشرفته‌ترین گوشی‌های روز دنیا نیز لذت ببرید و تازه در قرعه‌کشی هم شرکت کنید! این گوشی‌ها شامل سری پلاس و پرایم مدل‌های G7 , G6 , Q7 , Q6 و دو گوشی‌های میان‌رده محبوب K10 و K9 می‌شوند که در هنگام خرید با هدیه ویژه‌ای به شما تقدیم خواهند شد. 

در میان تمام این تحفیف‌ها و هدیه‌ها ال‌جی یک هدیه بسیار ویژه‌ هم برای شما در نظر گرفته است. شما می‌توانید با خرید گوشی پرچم‌دار G6 Plus از تخفیف نقدی 4 میلیون ریالی هدیه بهره برده و علاوه بر هدیه گرفتن یک پاوربانک ال‌جی در قرعه‌کشی تلویزیون هوشمند، مایکروویو، جاروبرقی، DVD و ساندبار و کمک هزینه یک سفر به کیش هم شرکت کنید.

این فروش ویژه در 15 بهمن ماه در فروشگاه بزرگ ال‌جی واقع در مجتمع تجاری چارسو برگزار خواهد شد. این فروشگاه یکی از بزرگترین و مجهزترین فروشگاه‌های موبایل خود ال‌جی در دنیا است. فروشگاه موبایل ال‌جی، مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده است و علاوه بر برطرف کردن کلیه مشکلات نرم‌افزاری گوشی‌های همراه، خدمات بهتری در فضایی بزرگ‌تر در خدمت مشتریان ال‌جی قرار می‌دهد. همچنین این فروشگاه با شرایطی متفاوت از یک فروشگاه معمولی برای خریداران تجهیز شده است. ال‌جی قصد دارد در این فروشگاه کم‌نظیر تجربه خریدی برای شما رقم بزند که تا به حال آن را تجربه نکرده‌اید.

علاقمندان می‌توانند برای خرید گوشی با ارز دولتی به آدرس خیابان جمهوری، تقاطع پل حافظ، پاساژ چارسو، طبقه همکف مراجعه کنند. برای اطلاع بیشتر در مورد فروش ویژه گوشی‌های ال‌جی می‌توانید به صفحه اینستاگرام @LGmobile.ir مراجعه کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mohsen

۱۳۹۷/۱۱/۱۵
سلام قیمتاشون رو هم میزدی مثلا قیمت Q7 چنده

امید

۱۳۹۷/۱۱/۱۵
سلام.تا چ تاریخی امکان خرید هست؟ایا تعداد محدودی درنظر گرفته شده؟