خانهاخبار
Mailchimp یک سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری در زمینه بازاریابی ایمیل ایجاد کرد. آیا این آخرین حرکت این شرکت خواهد بود؟

Mailchimp یک سرمایه گذاری 600 میلیون دلاری در زمینه بازاریابی ایمیل ایجاد کرد. آیا این آخرین حرکت این شرکت خواهد بود؟

این شرکت سال 2017 را با اضافه کردن صدها کارمند و میلیون‌ها مشتری جدید صرف کرد و تلاش کرد تا هویت کاری خود را تغییر دهد.
۱۳۹۷/۱۱/۹

بن کاستات مدیر عامل میل چیمپ سال 2018 را با سازندگی به پایان برد. او از خانه خود در آتلانتا شروع کرد. محوطه سازی کرد و اینکه ممکن است همه چیز دستخوش سقوط شود را درک کرد. پس از آن به شرکت بازاریابی ایمیل 18 ساله تحت مدیریت خود پرداخت تا در همه زمینه‌ها پرچم دار تغییر باشد.

محصولات جدید، صدها نفر از کارکنان جدید، میلیون‌ها مشتری جدید و نام‌های جدید به مجموعه اضافه شد. آنها طی یک تا دو سال به اجزای کلیدی شرکت تبدیل خواهند شد. او یک سال پیش احساس کرد که ما در مورد چیزهایی که برنامه ریزی کرده بودیم حرکت مناسبی نداریم. وی بازخورد اقدامات خود را در ماه اکتبر منتشر کرد که خاطر نشان می‌کرد شرکت می‌تواند با برنامه ریزی جدید تا سال‌ها به حیات خود ادامه دهد.

image

این رویه نادر است که از مدیریت موفق کسب و کار کوچکی در امریکا این میزان رضایت حاصل شود. اما کاستات می‌گوید در پی کاستن از درد و رنج‌های بعدی است. سال گذشته بنیانگذاران Mailchimp درامدی 525 میلیون دلاری را مشاهده نمودند. این رقم در حالی به دست آمد که سرمایه خارجه نیز جذب نکرده بودند. در سال جاری این درامد 600 میلیون دلار افزایش یافت. Mailchimp می‌گوید که در حال حاضر بیش از 20 میلیون مشتری و 1000 کارمند در اختیار دارد.

بسیاری از این رشد از تلاش‌های مداوم کنستانت برای جدا کردن Mailchimp از شهرت ایمیل محور خود صورت گرفته است. کارآفرینان و کسب و کارهای کوچک به مدت طولانی از نرم افزار متعلق به Mailchimp استفاده می‌کنند تا از اطلاع رسانی در مورد کسب و کارشان مطلع شوند. در سال 2018، این شرکت همچنان به سوی فناوری‌های قدیمی و جدید و یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان که هنوز هم در حال توسعه است، روی آورد.

همان طور که سرویس خبرنامه محبوب تینی لتر را که کنستانت اشاره کرد، دیگر از رده خارج خواهد شد، وی هنوز روز تغییر بنیادی این سرویس محبوب شرکت را اعلام نکرده است. وی اعلام نموده است که بعید است که در نیمه اول سال 2019 این تغییرات تکمیل شود. سایر محصولات جدید Mailchimp هنوز هم در حد محبوبیت ایمیل شرکت نیستند. به گفته Mailchimp ، مشتریان 100،000 قطعه ایمیل Mailchimp را ارسال کرده‌اند و بیش از 400،000 صفحه فرود ساخته‌اند.

image

 

من ابتدا فکر می‌کردم که  این یک ایده کوتاه مدت است. من با رویه‌های معمول جنگیدم تا به آن پایان دهم. اما درخواست مشتریان بود که همه چیز را تغییر داد. کنستانت می‌گوید که این اجازه را خواهد داد که لغو یا از بین بردن سرویس‌ها تحت اجازه کاربران و بنیانگذاران باشد. زیرا این مسئله باعث رشد و ترقی کسب و کار خواهد شد. وی ادامه داد من دقیقا می‌دانستم چه چیزهایی به حیاتشان ادامه داده و سود آور خواهند بود.

اما تقریبا دو دهه است که Mailchimp با هزاران کارمند و تلاش مکرر برای تبدیل شدن به یک شرکت بازاریابی حرکت می‌کند. این گروه کاری آموخته تا ریزه کاری‌ها را نیز بیاموزد. او می‌گوید: «اتفاقات بزرگ در راه هستند ولی دست من برای مقابله با آنها به حد کافی باز نیست. جزئیات بسیار دقیق هستند و به خاطر سپردن آنها نیز فوق العاده سخت است. در سال آینده فرصت بیشتری نیز برای این تغییرات داریم.»

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)