خانهاخبار
مارول آخرین آرزوی یک مرد بیمار را با اکران اختصاصی Avengers: Endgame برآورده خواهد کرد

مارول آخرین آرزوی یک مرد بیمار را با اکران اختصاصی Avengers: Endgame برآورده خواهد کرد

یک بیمار ۳۳ ساله استرالیایی که آرزو داشت پیش از مرگش Avengers: Endgame را تماشا کند، با همراهی کاربران شبکه‌های اجتماعی و کمک کریس همسورث (بازیگر شخصیت ثور) و همچنین رضایت مارول می‌تواند به این آرزوی خود برسد.
۱۳۹۷/۱۱/۴

به لطف حمایت کاربران شبکه‌های اجتماعی و با کمک کریس همسورث، ستاره استرالیایی مجموعه انتقام جویان، استدیو مارول یک مرد ۳۳ ساله اهل استرالیا را که متاسفانه به یک بیماری لاعلاج مبتلا شده است، به آخرین آرزویش که همان تماشای «انتقام جویان: پایان بازی» تا قبل از اکران رسمی آن در ماه آوریل است برساند.

image

این بیمار که الکساندر نام دارد، از بیماری‌های سرطان کبد، سرطان دهان و یک بیماری ژنتیکی نادر به نام Fanconi anemia -که مغز استخوان را تحت تاثیر می‌گذارد- رنج می‌برد و احتمالا پیش از اکران رسمی نسخه چهارم اونجرز از دنیا خواهد رفت. او پنجم ژٰانویه در حساب مارول در شبکه‌های اجتماعی پستی با این عنوان منتشر کرد: «مرگ پیش از آوریل: پایان بازی من» و در ادامه نوشت:

سرطان کبد، سرطان دهان، مشکل مغز استخوان. احتمالا تا پیش از آوریل خواهم مرد. پیش از این درباره افرادی شنیده‌ام که قبل از اکران رسمی یک فیلم را می‌بینند. من یک کودک یا فردی با یک داستان غم انگیز خاص نیستم. یک فرد معمولی هستم. ۳۳ ساله هستم و سه سال پیش به دلیل همین بیماری ژنتیکی نادر که ظاهرا من هم به آن مبتلا شدم، خواهرم را از دست دادم. من نامزد وفادار و سگی را که بزرگ کرده‌ام می‌گذارم و می‌روم.

فکر می‌کردم حداقل تا آوریل زنده بمانم، اما مشکل مغز استخوان جدی است. پیشنهادی ندارید؟

این پست غم انگیز او واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت و کاربران با هشتگ Avengers4Alexander# در توییتر به کمک او شتافتند. آنتونی و جو روسو، کارگردانان این فیلم از طریق حساب Reddit با این فرد تماس گرفتند، همچنین کریس همسورث، ستاره این فیلم و بازیگر نقش ثور نیز به او قول تحقق آرزویش را داد.

image

الکساندر درباره این موضوع نوشته است: «از آنجایی که استرالیا مکان کوچکی است، معلوم شد من شخصی را می‌شناسم که او نیز کسی را می‌شناسد که با کریس همسورث دوست است و از جانب من با او تماس گرفته است.

ظاهرا مارول نیز با الکساندر تماس گرفته است زیرا او در پست دیگری نوشته است که از طرف افرادی پیام‌هایی دریافت کرده که به او اطمینان دادند دیزنی و مارول به توافق رسیده‌اند. او به تازگی این خبر را اعلام کرد که دیزنی که مالکیت استدیو مارول را دارد نیز دست به کار شده است. او می‌گوید هنگامی که ایمیلی با محتوای «با دیزنی به توافق رسیده‌ایم و در حال بحث بر سر گزینه‌ها هستیم» دریافت کردم، گریه کردم و در پایان اعلام کرد:

این همه چیزی بود که آرزو داشتم و آن را به همه شما مدیونم!

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

امید

۱۳۹۷/۱۱/۶
شخصیتهای مارول قبلا کارتونی بودند و....ماهم فعلا با یکی دوتا کارتن خوب کردیم.میرسیم به اونجا.
حالا یه بیمار End stage تو ایران آرزوش قبل از مرگ این باشه،فکر نکنم....

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۵
شاید برای خیلی‌ها عجیب باشه ولی کار قشنگ و بزرگی میکنن که متاسفانه اینجور انسانیتها مرده !
امیدوارم یکروز ما هم به اینجا برسیم

rafa

۱۳۹۷/۱۱/۴
استرالیا مکان کوچکیه؟ ۷ میلیون مساحت ، اندازه کره ماه ?