خانهاخبار
طرح مفهومی تلفن هوشمند منعطف شیائومی منتشر شد

طرح مفهومی تلفن هوشمند منعطف شیائومی منتشر شد

یکی از معاونین ارشد کمپانی شیائومی در اظهارات خود، تولید تلفن هوشمندی منعطف را تأیید کرد.
۱۳۹۷/۱۱/۳

Lin Bin یکی از معاونین ارشد و افراد موسس شرکت شیائومی در صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد که آنها در حال کار روی یک تلفن هوشمند منعطف هستند و چنین خبری با انتشار یک تیزر ویدئویی در شبکه اجتماعی Weibo تأیید شد.

در این فایل ویدئویی شاهد آن هستیم که وی در حال کار با یک محصول در حد و اندازه‌های تبلت هست و ناگهان اون نمایشگر را خم کرده و مانند یک تلفن هوشمند از آن دستگاه استفاده می کند. رابط کاربری آن نیز به صورت اتوماتیک تغییر پیدا می‌کند و نیازی به چرخاندن دستگاه برای مشاهده سمت دیگر نیست.

برای نزدیک‌تر کردن دستگاه به یک تلفن هوشمند، آنها دکمه پاور را به مرکز دستگاه (در حالت افقی) منتقل کرده‌اند و به محض تا شدن نمایشگر، این دکمه در کنار قرا می‌گیرد و دسترسی به آن فوق‌العاده آسان خواهد بود. آقای Bin در پست خود به این موضوع اشاره کرد که این طرح مفهومی، حاصل تلاش و زحمات مهندسین شیائومی و کار بر روی تلفن هوشمند منعطف است و در صورت استقبال زیاد توسط مشتریان، این محصول به تولید انبوه خواهد رسید. آنها در حال حاضر دو اسم Mi Dual Flex و Mi MIX Flex را در نظر داشته و از طرف دیگر، مشتاق شنیدن پیشنهاد کاربران در این زمینه هستند.

اگر مشتاق به خرید این دستگاه هستید، باید کمی منتظر بمانید تا سرانجام آن مشخص شده و در صورت تولید انبوه، در دسترس خریداران قرار گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)