خانهاخبار
ال جی با شعار «خداحافظ تاچ» به MWC 2019 می‌آید

ال جی با شعار «خداحافظ تاچ» به MWC 2019 می‌آید

ال جی با انتشار کلیپ کوتاهی که حاوی عبارت «خداحافظ تاچ» است از رسانه‌ها دعوت کرد تا در رویداد این شرکت در مراسم کنگره جهانی موبایل 2019 شرکت کنند.
۱۳۹۷/۱۱/۳

ال جی دعوت‌نامه مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را که قرار است حدود یک ماه دیگر در کنگره جهانی موبایل (MWC) برگزار شود منتشر کرد. نکته جالب توجه این است که این دعوت‌نامه به صورت تلویحی اعلام می‌کند که دیگر نیازی به تاچ کردن نمایشگر دستگاه وجود نخواهد داشت.

این دعوت‌نامه که در قالب یک کلیپ ۱۰ ثانیه‌ای در کانال یوتیوب ال جی منتشر شده، تکه کاغذی را نشان می‌دهد که نوشته‌های روی آن با حرکات دست تغییر می‌کند. در این کلیپ ابتدا عبارت Goodbye Touch یا «خداحافظ تاچ» را مشاهده می‌کنیم و بعد به رویداد MWC در ۲۴ فوریه در شهر بارسلونا دعوت می‌شویم.

image

این ویدیو حاکی از آن است که پرچمدار جدید ال جی از نوعی رابط کاربری استفاده خواهد کرد که بدون نیاز به تاچ و صرفا از طریق حرکات دست کار می‌کند. این ایده تاکنون آن قدرها مورد توجه شرکت‌های بزرگ قرار نگرفته بود ولی به نظر می‌رسد که ال جی بالاخره به طور جدی در این زمینه وارد عمل شده است.

ابتدای ماه جاری، کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مجوز استفاده از سنسورهای حرکتی رادار-محور را به گوگل اعطا کرد. این سنسورها که قرار است در طرحی به نام Project Soli از آن‌ها استفاده شود، ظاهرا به کاربر اجازه می‌دهد دستگاه‌های الکترونیکی را با استفاده از حرکات دست خود کنترل کند.

رابطی بدون نیاز به تاچ گام بزرگی برای ال جی خواهد بود تا بتواند در عرصه رقابت شدید بازار تلفن‌های هوشمند حرفی برای زدن داشته باشد. در حال حاضر اپل، هوآوی و سامسونگ بازار موبایل‌های رده بالا را قبضه کرده و وان پلاس و سایر تولیدکنندگان چینی هم بازار دستگاه‌های اقتصادی را در اختیار گرفته‌اند، بنابراین ال جی در جایگاه خوبی قرار ندارد.

پرچمداران این شرکت یعنی LG G7 ThinQ و LG V40 ThinQ دو دستگاهی هستند که معمولا در برابر رقبای پر زرق و برق خود کمتر دیده می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۳
همه میگن فقط توی آماتور نمیدونی و در برابر فهمیدن مقاومت میکنی حمید خالی بند

محمد

۱۳۹۷/۱۱/۳
باز توهم زدی g7 فروشش یک صدم اس9 هم نیوده در کل هنگ جی جزو بی ارزش ترین برند های بازاره و خدا رو شکر تو ایران هم بندرت پیدا میشه

حمید

۱۳۹۷/۱۱/۳
این خبر چرت و پرت نذارید کی گفته که الجی تو جایگاه خوبی نیست

حمید

۱۳۹۷/۱۱/۳
جونم الجی

حمید

۱۳۹۷/۱۱/۳
واقعا کدوم نادونی گفته که جی 7 که خودتون چند روز پیش خبرش رو گذاشتین که فروشش از اس 9 بیشتر بوده و یا وی 40کمتر دیده می شند