خانهاخبار
اولین دستگاه سخت افزاری اسپاتیفای پلیر موسیقی ویژه ماشین با قیمت 100 دلاری خواهد بود

اولین دستگاه سخت افزاری اسپاتیفای پلیر موسیقی ویژه ماشین با قیمت 100 دلاری خواهد بود

اسپاتیفای نیز قرار است به زودی به دنیای تولید کنندگان ابزارها و گجت های فناوری وارد شود.
۱۳۹۷/۱۱/۱

اسپاتیفای غول موسیقی جهان اعلام کرده که به زودی به عرصه تولید ابزارها و دستگاه های ویژه موسیقی وارد می شود و شروع این اقدام را با خبر مربوط به تولید یک پلیر موسیقی ویژه ماشین کلید زده است. فایننشال تایمز از منابع ناشناس خبر حضور اسپاتیفای در عالم سخت افزارهای موسیقی را داده و اعلام کرده که این پلتفرم مشهور موسیقی قصد دارد یک دستگاه پخش موسیقی برای خودروها ساخته و روانه بازار کند. هم چنین این کمپانی در پروژه ساخت ماشین های خودرانی که اپل و گوگل شروع کرده اند نیز مشارکت داشته و در حال کار روی نرم افزارهایی مطابق با این خودروهاست،

نکته جالب توجه درباره حضور اسپاتیفای در عرصه تولید سخت افزار موسیقی این است که تولید یک پلیر موسیقی ویژه برای شرکت های بزرگی همچون گوگل و اپل نیز به صرفه خواهد بود چرا که  تولید دستگاه پلیر موسیقی ویژه خودرو می تواند دسترسی به موسیقی را راحت تر کرده و نیازی به سیستم عامل ویژه خودرو نباشد. این پلیر ویژه ماشین 100 دلار قیمت خواهد داشت و گفته می شود به وسیله بلوتوث به سیستم های صوتی ماشین و گجت های دیگر متصل می شود هنوز مشخص نیست که این پلیر به LTE نیز مجهز خواهد شد یا خیر.

گفتنی است اسپاتیفای به تازگی حالت جدیدی به نام Car View به نسخه اندروید برنامه خود اضافه کرده و گمانه زنی های معرفی و رونمایی دستگاه پخش ماشین ویژه خود را قوت بخشیده است. اسپاتیفای در حال حاضر یکی از قدرتمندترین پلتفرم ها و سرویس های موسیقی جهان محسوب می شود که طرفدراران بسیاری دارد.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)