خانهاخبار
CES 2019: لپتاپ و کامپیوتر رومیزی Omen از شرکت HP با گرافیک‌های قوی‌تر آپدیت شدند

CES 2019: لپتاپ و کامپیوتر رومیزی Omen از شرکت HP با گرافیک‌های قوی‌تر آپدیت شدند

شرکت HP در خبری در نمایشگاه CES اعلام کرد که لپتاپ Omen 15 و کامپیوتر رومیزی Omen Obelisk را با پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند آپدیت کرده و این دو دستگاه را به زودی به بازار عرضه می‌کند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۸

لپتاپ‌های گیمینگ تا این لحظه ستاره CES 2019 بوده‌اند، و شرکت HP هم سعی کرده از این جریان بی‌نصیب نماند. امروز آن‌ها از نسخه جدید لپتاپ گیمینگ Omen 15 رونمایی کردند که از گرافیک Nvidia RTX استفاده می‌کند.

پس از بازطراحی کامل Omen 15 توسط HP برای بهره‌گیری از پردازنده Coffee Lake در سال گذشته، حالا مدل ۲۰۱۹ این لپتاپ آمده تا از گرافیک Nvidia Turing استفاده کند.

این دستگاه به ۱۶ گیگابایت رم و پردازنده Intel Core i7-8750H مجهز شده، ولی نکته اصلی آپگرید پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX است که حالا اجازه اجرای بازی‌های جدید روی نمایشگر ۱۵.۶ اینچی FHD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ این دستگاه را می‌دهد.

البته در ماه ژوئن امکان آپگرید نمایشگر به نرخ فریم ۲۴۰ هرتز هم وجود خواهد داشت ولی هزینه این آپگرید مشخص نیست. در حال حاضر قرار است Omen 15 به قیمت ۱۳۶۹ دلار در ماه فوریه روانه بازار شود.

image

دو برج

علاوه بر این، HP کامپیوتر رومیزی Omen Obelisk را هم آپگرید کرده و آن را در دو مدل با پردازنده Intel Core i7-9700K و گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080، و پردازنده Intel Core i9-9900K و گرافیک RTX 2080 Ti در اختیار کاربران قرار داده است.

کامپیوتر رومیزی Omen Obelisk از ماه مارس به قیمت ۲۲۴۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)