خانهاخبار
CES 2019: لپتاپ دومنظوره Triton 900 توسط ایسر معرفی شد

CES 2019: لپتاپ دومنظوره Triton 900 توسط ایسر معرفی شد

ایسر در نمایشگاه CES امسال از دو لپتاپ جدید رونمایی کرد که یکی لپتاپ دومنظوره Triton 900 و دیگری لپتاپ معمولی Triton 500 است. هر دوی این لپتاپ‌ها مخصوص گیمینگ هستند.
۱۳۹۷/۱۰/۱۷

محصول جدید ایسر با نام Triton 900 توجهات بسیاری را در نمایشگاه CES 2019 به خود جلب کرده است. این لپتاپ گیمینگ ۱۷ اینچی با پردازنده قدرتمند Intel Core i7 و گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080 قصد دارد تجربه‌ای کم‌نظیر را در قالب یک دستگاه دو منظوره برای کاربر رقم بزند. طراحی چرخنده و عجیب این لپتاپ قابلیتی را به وجود آورده که ایسر به آن Ezel Aero Hinge می‌گوید و چهار حالت کاربری مختلف را به وجود می‌آورد.

Triton 900 به عنوان یک لپتاپ گیمینگ بسیار ظرفیت است و فقط ۲.۳۸ سانتی ضخامت دارد.

اگر نمایشگر را برگردانید و به سمت جلو متمایل کنید، حالتی شبیه تبلت‌ها به وجود می‌آید و پایه‌ها به شکل استند پشت صفحه نمایش قرار می‌گیرد. همچنین به لطف سیستم نورپردازی Predator RGB Assault، می‌توانید در هر یک از این حالت‌ها رنگ نوردازی بدنه لپتاپ را تغییر دهید.

Triton 900 مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی دارد چون یک لپتاپ گیمینگ است. این دستگاه از نسل هشتم پردازنده شش هسته‌ای Intel Core i7، حافظه داخلی NVMe PCIe SSDs، تا ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080 استفاده می‌کند. این کانفیگ پرتوان قطعا برای Triton 900 لازم بوده چون این لپتاپ از نمایشگر 4K IPS با تکنولوژی G-SYNC انویدیا بهره می‌برد. علاوه بر این، دستگاه مذکور به قابلیت پشتیبانی داخلی از کنترلرهای Xbox و ماژول Waves NX برای صدای سه بعدی مجهز است.

اگر دنبال لپتاپ‌های بزرگ و ۱۷ اینچی نیستید، ایسر مدل کوچک‌تر این دستگاه یعنی Triton 500 را با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی معرفی کرده است. Triton 500 دستگاهی دو منظوره نیست، اما تجربه گیمینگ Full HD با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز را در لپتاپی با ضخامت ۱.۷۷ سانتی متر و وزن ۲ کیلوگرم برای شما به ارمغان می‌آورد. مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه شامل پردازنده Intel Core i7، حافظه داخلی NVMe PCIe SSDs، تا ۳۲ گیگابایت رم DDR4 و گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080 Max Q است.

Triton 900 از سری لپتاپ‌های Predator شرکت ایسر از ماه مارس با حداقل قیمت ۳٫۹۹۹ دلار از آمریکای شمالی شروع می‌شود. این لپتاپ تا انتهای ماه مارس در سایر نقاط جهان نیز عرضه می‌گردد. Triton 500 هم با حداقل قیمت ۱٫۷۹۹ دلار از ماه فوریه به آمریکا می‌آید و تا انتهای همان ماه برای سایر نقاط جهان روانه بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)