خانهاخبار
تبلت بعدی LG دارای طراحی بدون حاشیه و کیبورد بی‌سیم است

تبلت بعدی LG دارای طراحی بدون حاشیه و کیبورد بی‌سیم است

با توجه به پتنت جدیدی که از شرکت LG منتشر شده به نظر می‌رسد این شرکت به دنبال طراحی تبلتی بدون حاشیه است که قابلیت استفاده از کیبورد بی‌سیم را داشته باشد.
۱۳۹۷/۱۰/۱
image

ال‌جی یکی از شرکت‌های معدودی است که همچنان به عرضه‌ تبلت‌های جدید به بازار ادامه می‌دهد. اگرچه تبلت‌های این شرکت عموما بازار میان‌رده را هدف قرار می‌دهند، ولی ظاهرا منبع درآمد خوبی برای این شرکت کره‌ای هستند.

اگر بحث سودآوری در میان نبود بعید به نظر می‌رسد که عامل دیگری باعث می‌شد این شرکت همچنان به عرضه‌ تبلت‌های جدید، آن هم در بازاری که در تسخیر اپل و سامسونگ قرار دارد، ادامه دهد. اما اکنون با توجه به پتنت جدیدی که به تازگی در اداره‌ مالکیت معنوی کره (KIPO) ثبت شده ظاهرا این شرکت قصد ندارد به جایگاه فعلی خود در این بازار بسنده کند.

image

پتنت بالا که توسط وبسایت LetsGoDigital کشف شده تبلت بدون حاشیه‌ای را نشان می‌دهد که ظاهرا از کیبورد بی‌سیم جداشدنی استفاده می‌کند. این تبلت همچنین دارای کاوری است که پس از باز شدن می‌تواند به عنوان استند مورد استفاده قرار بگیرد.

این تبلت بدون حاشیه و کیبورد بی‌سیم آن در دو طراحی پتنت مجزا به تصویر کشیده شده، اما به احتمال زیاد هر دوی آن‌ها مربوط به یک پروژه است. از همه مهم‌تر، این دستگاه دیگر به تلبت‌های معمولی ال‌جی شباهتی ندارد، بلکه بیشتر شبیه یک محصول رده بالاست که می‌تواند با تبلت‌های اپل و سامسونگ رقابت کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علی

۱۳۹۷/۱۰/۳
سامسونگ خودش به شما گفته خخخخ
هر وقت تونست اوالد تو اینچ بالا تولید کنه بیا از کوانتوم صحبت کن
کوانتوم همون ال ای دی حساب میشه فقط یه اسم کوانتوم روش گذاشته که تو رو به هیجان بیار تا شاد شی
سامسونگ مثل خودت که داری پاره میکنی اون هم خودش رو پاره کرد تلویزیون اوالد زد ولی نتونست دمایی پنل رو کنترل کنه و پنل نابود شد سریع هم سامسونگ جمعش کرد که مثلا بگه هیجی نشده
چی میدونی از صنعت که مثل بچه ها نظر میدی. مطمئن باش از سامسونگ هم چیزی نمیدونی وگرنه میدونستی چی باید جواب منو میدادی نه چرت بگی.

محمد

۱۳۹۷/۱۰/۲
از اون نظر های مسخره بود خخخخخخخخخخ سامسونگ نمیتونه صفحه نمایش اینچ بالا بزنه!!!!!!!!!!!! اتفاقا با کیفیت ترین پنل دنیا سامسونگه ولی خودش گفته در تلویزیون ها دلیلی نمیبینه بزنه وهمون ال ای دی با تکنولوژی کوانتوم دات بهتره و عمر بالا تری داره همونطور که همه میدونن پنل های ال جی بعد یک مدت سایه میندازه و پیکسل هاش میسوزه

حمید

۱۳۹۷/۱۰/۱
ال جی بهتره مشکل بوت لوپ گوشی هاشو حل کنه و مشکل باتری ضعیف و مشکل دوربین ضعیف و مشکل صفحه نمایش پیکسل سوز غیر اینا مشکلی نداره

علی

۱۳۹۷/۱۰/۱
الجی تو ساخت تلویزیونهای لوکس و حرفه ای با اختلاف زیاد حرف اول رو میزنه اگرهم این تبلت رو با صفحه نمایش اوالد بزنه خوبه چون سامسونگ نمیتونه صفحه نمایش اوالد تو اینچ بالا بزنه فن آوریش انحصار الجی هست.

رضا

۱۳۹۷/۱۰/۱
جونم الجی دردوبلات بخوره تو سر سامهنگ محمد چاخان یا همون(سعید چاخان) دریاب