خانهاخبار
مدل جدید میزو نوت 8 با 32 گیگابایت فضای داخلی از 21 آذر به بازار می‌آید

مدل جدید میزو نوت 8 با 32 گیگابایت فضای داخلی از 21 آذر به بازار می‌آید

شرکت Meizu مدل جدیدی از تلفن هوشمند نوت 8 معرفی کرده که دارای 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای داخلی است. این موبایل از 12 دسامبر به بازار می‌آید.
۱۳۹۷/۹/۲۰

شرکت Meizu برای افزایش حق انتخاب کاربران مدل جدیدی از موبایل نوت ۸ خود را با ۴ گیگابایت رم (RAM) و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی یا اصطلاحا رام (ROM) به بازار عرضه می‌کند.

این موبایل قبلا فقط دارای یک مدل بود که ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ فضای داخلی داشت. قیمت مدل قبلی ۱۸۸ دلار بود. حالا قرار است این مدل ۳۲ گیگابایتی جدید هم از روز ۱۲ دسامبر یا ۲۱ آذر با قیمت ۱۴۵ دلار وارد بازار شود.

image

سایر مشخصات دستگاه مطابق مدل قبلی خواهد بود. میزو نوت ۸ نمایشگری ۶ اینچی دارد که بیش از ۸۶ درصد از فضای صفحه را پر کرده است. رزولوشن این نمایشگر 1080x2160 پیکسل است که 403 PPI تراکم پیکسل دارد. در بخش توان نیز این دستگاه از تراشه‌ی کوآلکام اسنپدراگون ۶۳۲ استفاده می‌کند که از هشت هسته‌ی Kryo 250 تشکیل شده است. علاوه بر این، یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری هم با قابلیت شارژ سریع در این تلفن هوشمند وجود دارد.

در بخش دوربین، دو سنسور ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی در پشت دستگاه و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. دوربین جلو به قابلیت تشخیص چهره مجهز شده تا بتواند قفل دستگاه را با شناسایی چهره‌ی کاربر باز کند. میزو نوت ۸، در بخش فن‌آوری‌های ارتباطی، از WiFi ،GPS و USB Type-C، و در بخش حسگرها، از حسگر اثر انگشت، قطب‌نما، حسگر مجاورت، شتاب‌سنج، حسگر نور محیط و ژیروسکوپ استفاده می‌کند.

این دستگاه پرقدرت و آلومینیومی با قیمت ۱۴۵ دلار در دسترس کاربران قرار گرفته است. کسانی که مایل به خرید این موبایل هستند می‌توانند از روز ۱۲ دسامبر سفارشات خود را ثبت کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)