خانهاخبار
برای اولین‌بار در ایران بسته های متنوع FMC توسط شاتل ارائه شد

برای اولین‌بار در ایران بسته های متنوع FMC توسط شاتل ارائه شد

شاتل برای اولین بار در ایران، خدمات همگرا و ترکیبی سیم کارت تلفن همراه و اینترنت ثابت ADSL2+را با نام اختصاصی FMC (Fixed-Mobile Convergence) به کاربران اینترنت پرسرعت کشور و در قالب4 بسته متنوع ارائه کرد.
۱۳۹۷/۹/۱۸

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، بسته های FMC شاتل، شامل اشتراک اینترنت ADSL2+ شاتل با سرعت تا 16 مگابیت بر ثانیه و سیم‌کارت نسل چهارم شاتل موبایل با پوشش سراسری 3G و 4Gهستند که به همه نیازهای ارتباطی کاربران، شامل اینترنت همراه، اینترنت ثابت، پیامک و مکالمه در قالب یک اشتراک، پاسخ می‌دهند. این بسته­ها، متناسب با نیاز­های ارتباطی کاربران مختلف با مصرف متوسط، پر مصرف و حرفه ای، برای استفاده در بازه های زمانی 6 و 12 ماهه، طراحی و عرضه شده اند. 

image

براین اساس، مشترکین کم مصرف، با انتخاب بسته FMC شماره یک شاتل و پرداخت ماهیانه 10 هزار تومان میتوانند علاوه بر یک اشتراک اینترنت پرسرعت ADSL2+ با سرعت تا 16 مگابیت بر ثانیه به همراه 24 گیگابایت ترافیک 6 ماهه با تخصیص ماهیانه 4 گیگابایت، از یک سیم کارت نسل چهارم شاتل موبایل با پوشش سراسری به همراه 3 گیگابایت اینترنت همراه با تخصیص ماهیانه 500 مگابایت، 12هزار دقیقه مکالمه شاتل موبایلی و 12هزار پیامک درون شبکه 6 ماهه بهره مند شوند. 

این در حالی است که مشترکین با مصرف متوسط، با انتخاب بسته FMC شماره دو شاتل و پرداخت 8 هزار تومان آبونمان بیشتر ماهیانه نسبت به بسته شماره یک، میتوانند ترافیک ماهیانه خدمات ADSLخود را با دو برابر افزایش به ماهیانه 8 گیگابایت و ترافیک خدمات 3G/4G خدمات سیم کارت شاتل موبایل خود را با سه برابر افزایش به ماهیانه یک و نیم گیگابایت برسانند.

از سوی دیگر مشترکین حرفه ای با انتخاب بسته FMC شماره سه شاتل و پرداخت ماهیانه 26 هزار تومان، میتوانند از ماهیانه 12 گیگابایت ترافیک خدمات اینترنت ثابت و 3 گیگابایت ترافیک خدمات 3G و4G سیم کارت شاتل موبایل با پوشش سراسری استفاده کنند. 

تمامی بسته های شماره یک تا سه خدمات FMC شاتل علاوه بر یک اشتراک ADSL2+ با سرعت تا 16 مگابیت بر ثانیه و یک سیم کارت 4G شاتل موبایل با پوشش سراسری و ترافیک اینترنت ثابت و سیار، به همراه 12 هزار دقیقه مکالمه و 12 هزار پیامک شاتل موبایلی و یک سال اشتراک رایگان خدمات فیلم و موسیقی مای اپس به ارزش 144 هزار تومان عرضه می شوند. 

از سوی دیگر "بسته ویژه FMC شماره یک شاتل" با اعتبار زمانی 12 ماهه شامل یک اشتراک ADSLشاتل با سرعت تا 16 مگابیت بر ثانیه، 48 گیگابایت ترافیک اینترنت ثابت با تخصیص ماهیانه 4 گیگابایت، یک سیم کارت نسل چهار شاتل موبایل با پوشش سراسری و 6 گیگابایت اینترنت 3G/4G با تخصیص ماهیانه نیم گیگابایت، 60 هزار دقیقه مکالمه و 60 هزار پیامک شاتل موبایلی و اشتراک یک ساله خدمات فیلم و موسیقی مای اپس، با 25 درصد تحفیف تا پایان پاییز 97 و پرداخت ماهیانه 7 هزار و 500 تومان به مشترکین و متقاضیان عرضه می شود.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، انتخاب شماره سیم کارت شاتل موبایل با پیش شماره 0998 و کد یک، خرید و فعال سازی بسته های FMC می‌توانند به وبسایت شاتل به نشانی www.shatel.irمراجعه و یا با شماره سراسری 91000000 در سراسر کشور تماس بگیرند.
متقاضیان استانهای کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و مازندران  لازم است با شماره 1525 تماس بگیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

شهاب

۱۳۹۷/۹/۱۹
همش دروغه.وقتی وارد سایتشون بشید متوجه خواهید شد که همه قیمت ها بیشتر ه.