خانهاخبار
اینستاگرام با لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورهای تقلبی مبارزه می‌کند!

اینستاگرام با لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورهای تقلبی مبارزه می‌کند!

اینستاگرام برای اولین بار قصد دارد لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورهای فیک را از حساب‌های کاربری حذف کند.
۱۳۹۷/۸/۲۹

اینستاگرام اعلام کرده که قصد دارد با لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورهای فیک یا تقلبی مبارزه کند. این شبکه اجتماعی محبوب که تعداد کاربران فعال ماهانه آن نزدیک به ۱ میلیارد نفر است، به سبب پتانسیل بالای خود به محل خوبی برای ارتباط نزدیک سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها با طرفدارانشان بدل شده و از طرفی برندها نیز در سراسر دنیا تبلیغات و بازاریابی گسترده‌ای روی محصولاتشان در اینستاگرام انجام می‌دهند. 

همین موضوع باعث شده حساب‌های کاربری تازه تاسیس برای افزایش محبوبیت خود دست به خرید لایک، کامنت و فالوور بزنند تا به روند رشد سریعی در این شبکه اجتماعی دست پیدا کنند. اینستاگرام اعلام کرده به زودی با ابزار یادگیری ماشین و هوش مصنوعی، اکانت‌هایی که از طریق ربات‌های ترد پارتی یا سوم شخص کنترل می‌شوند را شناسایی و حذف می‌کند. به همین ترتیب لایک و کامنت‌هایی که از طریق این اکانت‌ها به ثبت رسیده نیز حذف خواهد شد. اینستاگرام حذف لایک‌ها و کامنت‌های تقلبی را به صاحب اکانت اطلاع می‌دهد و از وی می‌خواهد که پسوورد خود را برای قطع دسترسی ربات‌های ترد پارتی به اکانت تغییر دهد. 

توییتر نیز ماه‌های گذشته در اقدامی مشابه در دو نوبت دست به حذف اکانت‌های تقلبی زده بود و حالا اینستاگرام نیز باید در اقدامی مشابه خود را از حساب‌های فیک پاکسازی کند. البته حذف حساب‌های تقلبی پیش از این نیز در اینستاگرام صورت گرفته بود اما حذف لایک‌ها، کامنت‌ها و فالوورها برای اولین بار رخ خواهد داد. 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حبیب

۱۳۹۷/۹/۱
خیلیها هم پولدار شدن ازش

HakhamaneshS

۱۳۹۷/۸/۳۰
غم بزرگی برای همگان است!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲۹
اینستاگرام خیلی شیک جای یه‌قل‌دوقل، قایم‌باشک، وسطی، دُز دُزه، عکس‌بازی(عکس فوتبالی، عکسِ ترکیه‌ای) گرگم‌به‌هوا، جایِ همه را خلاصه پُر کرد?