خانهاخبار
آیپد پرو 2018 به اشیا فلزی می‌چسبد!

آیپد پرو 2018 به اشیا فلزی می‌چسبد!

آیپد پروهای 2018 اپل چندی پیش با مشخصات سطح بالا در دو مدل معرفی شدند. در طراحی این محصولات از آهنربا استفاده شده است و همین موضوع باعث می‌شود بتوانید آن‌ها را به اشیا فلزی هم بچسبانید.
۱۳۹۷/۸/۲۷

اپل چندی پیش از دو آیپد پرو تازه خود پرده برداشت و بسیاری کارشناسان معتقد هستند که این دو مدل با توجه طراحی ظاهری تمام صفحه و همچنین مشخصات فنی سطح بالایشان بهترین تبلت‌های موجود در بازار فعلی هستند. از طرفی اپل در تبلیغات خود به همه این قابلیت‌ها پرداخته است اما یکی از توانمندی‌های جالب توجه این دو مدل پرچمدار که سازنده به آن اشاره‌ای نکرده، ویژگی چسبیدن بدنه آن‌ها به اشیا است.

روز گذشته بسیاری از خبرگزاری‌ها در این باره گزارش کردند و مدعی شدند که آیپدپرو تازه اپل به معنای واقعی کلمه قادر است به اشیا دیگر بچسبد. در ادامه به تشریح این ویژگی جالب می‌پردازیم.

خبرگزاری Phonearena پس از انتشار این گزارش‌ها تبلت تازه اپل را مورد آزمون قرار داده و در نتیجه به دست امده توضیح داده است که بدنه این محصول هوشمند تقریبا به همه اشیا ساخته شده از جنس فلز می‌چسبد. از طرفی در استفاده از این قابلیت باید حواس خودتان را حسابی جمع کنید چراکه براساس یافته‌های کارشناسان Phonearena این تبلت به آرامی از روی در فریزر به پایین آمده و سرانجام به سطح زمین رسیده است.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که این توانایی چگونه در آیپد پرو تعبیه شده است. پاسخ بسیار ساده است و به اهنرباهایی مربوط می‌شود که در توسعه بدنه این محصول به کار گرفته شده‌اند. کمپانی اپل ادعا می‌کند این آهنرباها بدین منظور در آیپد پرو استفاده شده‌اند تا موقعیت صفحه کلید را در بدنه ثابت نگه دارند اما اگر بخواهیم صادقانه در این باره نظر بدهیم، باید بگوییم برای کاربران هم بسیار جالب خواهد بود که بتوانند تبلت هوشمند خود را روی در یخچال در آشپزخانه بچسبانند و ویدیو تماشا کنند و در عین حال به انجام کارهای روزمره خود بپردازند. از طرفی همچنان احتمال خطر افتادن آیپد پرو از سطح فلزی وجود دارد و پیشنهاد می‌کنیم که از این توانمندی تازه استفاده نکنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محسن

۱۳۹۸/۹/۱۰
خوش بحالت واقعا! خخخخخخخ

محمد

۱۳۹۷/۸/۲۸
جالبه این قابلیت رو تبلت سامسونگ ده اینچی من که مدل 2 سال پیشه هست و از روی یخچال هم نمیافته :))
ولی حالا روی آیپد چندین میلیونی به صورت غیر کاربردی اومده و واسش مطلب هم میذارید !!

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۸/۲۷
خیلی عالیه? خدا رحمت کنه اموات‌شو که این طرحه را داده
دیگه وقتی میریم سرویس‌عمومی با خیالِ راحت می‌زنیم پُشت در?
آخه جیب(جدا از اینکه یه مانعی‌ برای راحت نشستنه) یه وقتی هم می‌بینی میوفته میره پایین