خانهاخبار
حالت عکاسی شب دوربین Mi MIx 3 برای Mix 2S و Xiaomi Mi 8 منتشر می‌شود

حالت عکاسی شب دوربین Mi MIx 3 برای Mix 2S و Xiaomi Mi 8 منتشر می‌شود

گوشی Mi MIx 3 یکی از جدیدترین گوشی‌های شرکت چینی شیائومی محسوب می‌شود. در نرم‌افزار دوربین این گوشی قابلیت‌های بسیاری گنجانده شده است و اکنون طبق اخبار منتشر شده، برخی از این قابلیت‌ها برای دیگر گوشی‌های این کمپانی نیز انتشار خواهد یافت.
۱۳۹۷/۸/۲۰

تنها دو هفته پیش بود که شیائومی از گوشی هوشمند جدید خود با نام Mi Mix 3 پرده برداشت و لی جون به عنوان یکی از بنیانگذاران این شرکت وعده داد که نرم‌افزار فوق‌العاده دوربین Mi Mix 3 برای دو پرچمدار دیگر این کمپانی منتشر خواهد شد. گوشی‌های Mi Mix 2S و Mi 8 در بخش دوربین‌های دوگانه‌شان از تنظیمات همانند گوشی Mi Mix 3 استفاده می‌کنند.

این ویژگی در ابتدا به صورت نسخه بتا MIUI 8.11.8 در کشور چین منتشر خواهد شد و این موضوع بدین معنی است که رام پایدار و بین‌المللی آن به زودی قابل دریافت خواهد بود. البته این شرایط در حالتی برقرار است که مشکل دیگری در توسعه آن رخ ندهد.

تنها تفاوت گوشی‌های Mi 8 و Mi Mix 2S با گوشی جدید Mi Mix 3 به نرم‌افزار دوربین‌ آن‌ها خلاصه می‌شود. این تفاوت زمانی ملموس‌تر است که کاربران گوشی‌های Mi 8 و Mi Mix 2S در شرایط نوری کم به ثبت تصاویر بپردازند اما اکنون در صورت انتشار این حالت جدید دوربین، به طور قطع مزایای بسیاری در انتظار آن‌ها خواهد بود.

علاوه بر افزایش کیفیت در شرایط نوری کم و حالت شب، این پچ نرم‌افزاری برخی از اشکال‌های جزئی را رفع می‌نماید و همچنین پس از ثبت رمز عبور جدید برای hotspot، آن را به صورت اتوماتیک خاموش می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)