خانهاخبار
امکان استفاده از اپل پنسل نسل اول روی آیپد پرو ۲۰۱۸ وجود ندارد

امکان استفاده از اپل پنسل نسل اول روی آیپد پرو ۲۰۱۸ وجود ندارد

به نظر می‌رسد که اپل پنسل نسل اول اپل تنها بر روی آیپدهای قدیمی کار می‌کند و کاربران آیپد پرو ۲۰۱۸ باید از قلم جدید ۱۲۹ دلاری استفاده کنند.
۱۳۹۷/۸/۹

نسل سوم آیپد پروهای اپل، شب گذشته و درطی یک مراسم مطبوعاتی در شهر نیویورک رونمایی شدند. این محصولات در واقع نسخه کاملا بازطراحی شدن آیپدهای این شرکت‌اند و دارای ویژگی‌هایی همچون نمایشگر بدون حاشیه، پردازنده بسیار سریع، پورت USB-C و البته نسل دوم قلم اپل پنسل هستند. اصولا با تغییر پورت دستگاه و انتقادهای کاربران درمورد اپل پنسل نسل اول، اپل تصمیم گرفته تا تغییراتی اساسی در اپل پنسل جدید ایجاد کند و اگرچه این تغییرات همگی عالی و مورد رضایت ‌ما هستند، اما خبر بد اینجاست که این قلم هوشمند تنها با آیپد پروهای ۲۰۱۸ سازگاری دارد. خبر بدتر این است که اگر اپل پنسل نسل اول‌ دارید، نمی‌توانید از آن بر روی این دو آیپد جدید استفاده کنید. 

image

اپل پنسل نسل دوم پس از گذشت ۳ سال از عرضه نسخه اول معرفی شده است و در آن شاهد اعمال تغییراتی اساسی هستیم. طراحی این قلم حالا به گونه‌ای شده که در دست گرفت آن راحت تر و لذت بخش تر باشد و البته رنگ سفید مات نیز به آن جلوه خاصی داده است. این قلم حالا از ژست‌های لمسی استفاده می‌کند؛ این یعنی که با دوبار لمس قلم می‌توانید بین ابزار مختلف سوییچ کنید و یا منوهای ویژه را اجرا‌ کنید. یک انقاد بشدت بزرگ درباره نسل اول اپل پنسل، نحوه ارتباط با آیپد و شارژ شدن آن بود. حالا اپل موفق شده که هردوی این مشکلات را به شیوه‌ای خاص برطرف کند. در قسمت راست بدنه آیپدهای جدید، یک قسمت مغناطیسی طراحی شده که با اتصال اپل پنسل به آن، قلم به آیپد متصل شده و از طرفی شروع به شارژ کردن آن می‌کند. اصولا این قلم چندان ارزان قیمت هم نیست؛ اپل پنسل نسل دوم با قیمت ۱۲۹ دلار به فروش می‌رسد که از قیمت ۹۹ دلاری نسل قبل کمی بیشتر است. شاید جدا از قیمت، تنها مشکل این محصول برای بسیاری، عدم هماهنگی با آیپد‌های قبلی باشد. 

image

حال بیایید تصور کنیم که شما یک آیپد پرو قدیمی با یک اپل پنسل نسل اول دارید و حالا وقت آن رسیده که آیپد خود را ارتقا دهید. در نگاه اول شاید فکر کنید که اپل پنسل قدیمی با آیپد جدید سازگار است و تنها باید آیپد را ارتقا داد، اما در واقع اعلام شده که اپل پنسل نسل اول با آیپدهای جدید سازگاری ندارد و در صورت تهیه کردن آیپد جدید، باید اپل پنسل نسل دوم را تهیه کنید! درکل با وجود اینکه اپل پنسل جدید و آیپد پروهای تازه همگی محصولات عالی هتسند، اما برای داشتن آن‌ها باید بیشتر از همیشه خرج کنید که اصولا آخرین چیزیست که یک کاربر مایل است انجام دهد!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mazileo

۱۳۹۷/۸/۱۰
:Steve Jobs
?Who wants a stylus