خانهاخبار
کنفرانس معرفی آیپدهای 2018 اپل، وان‌پلاس را با دردسر مواجه کرد!

کنفرانس معرفی آیپدهای 2018 اپل، وان‌پلاس را با دردسر مواجه کرد!

وان‌پلاس که تا دیروز قرار بود پرچمدار جدیدش را روز ۳۰ اکتبر معرفی کند با اعلام کنفرانس اپل در همین روز از تصمیم خود منصرف شد و اعلام کرد مراسم معرفی وان‌پلاس 6 تی یک روز زودتر یعنی ۲۹ اکتبر برگزار می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۲۸

همانطور که در جریان قرار گرفتید اپل دو روز قبل خبر از برگزاری یک کنفرانس خبری در تاریخ ۳۰ اکتبر در شهر نیویورک داد که به معرفی آیپدهای ۲۰۱۸ این شرکت اختصاص دارد. خبر کنفرانس اپل با آب و تاب زیادی اعلام شد و همه رسانه‌ها تحت تاثیر ۳۷۰ لوگوی منحصر به‌فرد اپل که برای این مراسم طراحی شده بود قرار گرفتند. 

از شانس بد وان‌پلاس نیز پیش از این اعلام کرده بود که در تاریخ ۳۰ اکتبر از پرچمدار جدیدش یعنی وان‌پلاس 6t‌ رونمایی می‌کند. اما بعد از اعلام خبر کنفرانس اپل قابل پیش‌بینی بود که اخبار گوشی جدید وان‌پلاس و کنفرانس این شرکت کاملا در حاشیه خبرهای کنفرانس اپل قرار خواهد گرفت. 

از این رو وان‌پلاس مجبور شد برای جلوگیری از این اتفاق تاریخ کنفرانس خود را تغییر دهد. وان‌پلاس روز گذشته به همه هزار شرکت‌کننده‌ای که بلیت شرکت در کنفرانس را تهیه کرده بودند اعلام کرد مراسم معرفی وان‌پلاس ۶ تی یک روز زودتر یعنی ۲۹ اکتبر برگزار خواهد شد. کنفران وان‌پلاس نیز در شهر نیویورک برگزار می‌شود و بدین ترتیب این شرکت امیدوار است که با معرفی گوشی جدیدش حداقل برای یک روز در صدر سایت‌های خبری فناوری حضور داشته باشد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)