خانهاخبار
تماشا کنید: تیزرهای تبلیغاتی اپل برای iPhone XR

تماشا کنید: تیزرهای تبلیغاتی اپل برای iPhone XR

اپل به مناسبت آغاز پیش‌فروش آیفون 10 آر دو تیزر تبلیغاتی را برای این گوشی منتشر کرده که دیدن آنها خالی از لطف نیست.
۱۳۹۷/۷/۲۷

امروز رسما اپل پیش‌فروش آیفون ارزان‌قیمت خود با نام iPhone XR را آغاز کرد و به همین مناسبت دو تیزر تبلیغاتی مربوط به این گوشی در اکانت یوتوب خود پخش کرد. 

آیفون ۱۰ آر به عنوان ارزان‌ترین آیفون سال ۲۰۱۸ که البته در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند بازار چندان ارزان به‌شمار نمی‌رود شناخته می‌شود. قیمت این گوشی از ۷۵۰ دلار در ظرفیت ۶۴ گیگابایت آغاز می‌شود و تا ۹۰۰ دلار در ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت بالا می‌رود. آیفون ۱۰ آر با فریم آلومینیومی و بدنه شیشه‌ای معرفی شده و در شش رنگ متنوع از قبیل قرمز، آبی، سفید، مشکی، زرد و قرمز متمایل به نارنجی به‌فروش می‌رسد.

این گوشی از همان پردازنده قدرتمند A12 نیرو می‌گیرد که ۳ گیگابایت رم کنار آن قرار گرفته اما در مقایسه با آیفون ۱۰ اس از نمایشگر LCD با رزولوشن ۶.۱ اینچ و دوربین تکی در پشت برخودردار است. همچنین نمایشگر این گوشی به لمس سه بعدی مجهز نیست اما دوربین تکی آن قابلیت‌های عکاسی پرتره آیفون ۱۰ اس را به همراه دارد.

انتظار می‌رود تا کمتر از ۱۰ روز آینده شاهد ورود آیفون ۱۰ آر به بازار ایران نیز باشیم. این اطمینان را به شما می‌دهیم که به محض ورود به ایران شما را از قیمت آن مطلع کنیم.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

الیوت هندرسون

۱۳۹۷/۷/۲۹
xs خوبه شیشه ای لوکس ب نظرتون 20 ملیون ارزش داره ؟

امین

۱۳۹۷/۷/۲۹
یه گوشی عالی

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۲۸
پُز عزیز من.. پز

kiarash

۱۳۹۷/۷/۲۷
نمیدونم چرا ولی تو آیفون های نسل جدید از این بیشتر از همه خوشم اومد ... کار به قیمت ندارم حالا که آیا درسته اصلا انقدر پول هم صرف گوشی کنیم یا نه ( ب شخصه توان 5 اس هم ندارم ) ولی خب کسایی ک دارن .. واقعا بیشتر ازین دیگه چ توقعی میره از گوشی ؟ همه کار میکنه این دیگه( حتی برای چندین سال آینده) چه لزومی داره بالاترشو بگیره آدم؟