خانهاخبار
گوشی 34 میلیونی Mate 20 RS پورش دیزاین معرفی شد

گوشی 34 میلیونی Mate 20 RS پورش دیزاین معرفی شد

هوآوی از گوشی لاکچری جدید خود با نام Mate 20 RS پورش دیزاین پرده برداشت؛ این مدل بدنه چرمی داشته و به دوربین سه‌گانه مجهز شده است.
۱۳۹۷/۷/۲۴

هوآوی در کنار پرچمداران جدید خود از سری «میت 20» که شامل دو مدل میت 20 و میت 20 پرو و همچنین یک گوشی گیمینگ با نام تجاری میت 20 ایکس است؛ از یک گوشی لاکچری نیز رونمایی کرده که Mate 20 RS پورش دیزاین نامیده می‌شود. این گوشی دومین همکاری هوآوی با شرکت «پورش دیزاین» است؛ در اوایل بهار و در کنار P20 و P20 Pro، از گوشی لاکچری Mate RS رونمایی شده بود.

میت 20 آراس پورش دیزاین، یک گوشی لاکچری است و به همین جهت، به هیچ عنوان قیمت کمی ندارد! البته قیمت بالای دستگاه، باعث شده تا شرکت سازنده توجه زیادی به این مدل نشان دهد. برخلاف دیگر اعضای سری «میت 20» که بدنه‌ای از جنس شیشه دارند؛ Mate 20 RS پورش دیزاین بدنه چرمی دارد. چرمی که برای این گوشی انتخاب شده، پلاستیکی نبوده و واقعا چرم‌ دست‌ساز است. همچنین بخشی از قاب پشتی از جنس شیشه است که دوربین اصلی سه‌گانه، لوگوی «پورش دیزاین» و هوآوی را در بر می‌گیرد. 

image

میت 20 آراس پورش دیزاین یک گوشی کاملا جدید نیست؛ در واقع این مدل همان میت 20 پرو است که بدنه متفاوتی دارد و البته حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی آن نیز افزایش یافته. مدل مذکور از دوربین اصلی سه‌تایی بهره می‌گیرد که میزبان سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، سنسور واید 20 مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی است. چینی‌ها با همکاری پورش دیزاین، گوشی جدید لاکچری Mate 20 RS را به حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز کرده‌اند؛ لازم به‌ذکر است که نسل قبل یعنی Mate RS پورش دیزاین نیز سنسور اثرانگشت درون نمایشگر داشت و البته از یک سنسور اثرانگشت در قاب پشتی نیز بهره می‌گیرد. با این‌حال، Mate 20 RS فاقد حسگر اثرانگشت در پنل پشتی است.

Mate 20 RS با تراشه Kirin 980 همراه شده است؛ این پردازنده از فناوری ساخت 7 نانومتری بهره می‌گیرد و هشت هسته پردازشی (شامل چهار هسته Cortex A76 و چهار هسته Cortex A55) دارد. واحد پردازش گرافیکی که در تراشه Kirin 980 مورد استفاده قرار گرفته است، نسبت به GPU چیپ‌ست Kirin 970 تا 50 درصد عملکرد بهتری دارد. Mate 20 RS پورش دیزاین با باتری 4200 میلی‌آمپر ساعت همراه شده است و البته از شارژ سریع 40 وات پشتیبانی می‌کند؛ هوآوی مدعی است که فناوری مذکور باعث خواهد شد تا در طی نیم ساعت، نزدیک به 70 درصد از ظرفیت باتری به طور کامل شارژ شود.

image

Mate 20 RS پورش دیزاین همچنین به صورت بی‌سیم قابل شارژ است و از شارژ بی‌سیم 15 وات پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی به رنگ قرمز یا مشکی به بازار عرضه خواهد شد و مدل پایه پرچمدار لاکچری هوآوی به هشت گیگابایت رم مجهز شده است؛ کاربران می‌توانند بین دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی Mate 20 RS پورش دیزاین انتخاب نمایند. ارزان‌قیمت‌ترین نسخه از گوشی میت 20 RS پورش دیزاین با قیمت 1900 دلار راهی بازار خواهد شد؛ مدل مذکور به هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. نسخه رده‌بالا با هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 2426 دلار راهی بازار خواهد شد. فروش گوشی لاکچری هوآوی از تاریخ 16 نوامبر (یک ماه دیگر) آغاز می‌شود. 

مشخصات گوشی Mate 20 RS پورش دیزاین در یک نگاه:

  • نمایشگر 6.38 اینچی QHD+ از نوع AMOLED با نسبت ابعاد 19.5 به 9 / دارای بریدگی در بالای نمایشگر
  • هشت گیگابایت رم / 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت حافظه
  • تراشه Kirin 980 با هشت هسته پردازشی (چهار هسته Cortex A76 و چهار هسته Cortex A55) ؛ مبتنی بر لیتوگرافی 7 نانومتری
  • دوربین سه‌گانه 40، 20 و 8 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی
  • باتری 4200 میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات
  • پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 15 وات
  • سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی
  • اندروید پای 9.0
  • قیمت: 1900 دلار

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

علی

۱۳۹۷/۷/۲۵
دقیقا همون mate 20 pro هستش که یه کم چرم زدن پشتش و یه برند Porsche هم روش زدن بعد قیمت گوشی ۱۰۰۰ دلاری رو به ۲۰۰۰ دلار افزایش دادن! خوب چه کاریه همون نسخه pro معمولی رو میخری با یه کیس چرمی و حداقل ۹۰۰ دلار هم پس انداز میکنی! یا حتی میتونی علاوه بر mate 20 pro یه mate 20 x هم بخری و غیر از داشتن یه گوشی عالی از یک مینی تبلت با صفحه نمایش 7.2 اینچی لذت ببری!

بچه پولدار

۱۳۹۷/۷/۲۵
بیاد تو بازار مییییییییخرمش، هرچقدر می خواد باشه

قلیون

۱۳۹۷/۷/۲۵
اینو با این قیمت کجای دلم بذارم دیگه؟ :|

علی

۱۳۹۷/۷/۲۵
یعنی چرند تر از این سری پورش دیزاین هواوی ندیدم به عمرم

مهدیhs

۱۳۹۷/۷/۲۴
بهترین و شیک ترین و خاص ترین و البته گران ترین گوشی حال حاضر دنیا ?