خانهاخبار
منتظر رونمایی از شیائومی Mi Mix 3 در تاریخ ۲۵ اکتبر باشید

منتظر رونمایی از شیائومی Mi Mix 3 در تاریخ ۲۵ اکتبر باشید

شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که این شرکت در تاریخ ۲۵ اکتبر، جدیدترین عضو خانواده Mi Mix را رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۷/۷/۲۵

درسال ۲۰۱۶ که گمانه‌زنی‌ها برای عرضه محصولاتی با حاشیه کم اطراف نمایشگر شروع شده بود، شیائومی پا پیش ‌گذاشت و Mi Mix را به عنوان یکی از اولین محصولات بازار با نمایشگر بدون حاشیه معرفی کرد. این محصول در نوع خود بسیار جالب بود و شیائومی حتی دو نسخه جدیدتر از این محصول را با بهبودهای کلی نیز به بازار عرضه کرد. حال براساس دعوت‌نامه منتشر شده از سوی شیائومی، این شرکت موفق چینی قصد دارد در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری، نسخه جدید این محصول موسوم به شیائومی Mi Mix 3 را معرفی‌ کند. برای جزییات بیشتر در این راستا، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

مدتی می‌شود که به صورت کم و بیش، شایعاتی پیرامون یک تلفن هوشمند جدید از سوی شیائومی به گوش می‌رسد و حتی شاهد لو رفتن تصاویری از این محصول بودیم. حال امروز شیائومی دعوت‌نامه‌ای برای یک رویداد در تاریخ ۲۵ اکتبر را منتشر کرده ‌که در آن، مشخصا به تلفن هوشمند جدید Mi Mix 3 اشاره شده است. اجازه دهید که کمی بیشتر درباره تلفن هوشمند شیائومی صحبت کنیم. در سه نسل گذشته سری Mi Mix، شیائومی حاشیه اظراف صفحه را تا حد ممکن کاهش داده و تنها یک حاشیه مشکی رنگ باریک در پایین صفحه قرار گرفته است.

این حاشیه، میزبان دوربین سلفی دستگاه است و برای استفاده از آن، شما باید گوشی را به صورت وارونه در دست گرفته تا بتوانید از آن استفاده کنید. در Mi Mix 3، شیائومی تصمیم گرفته که حاشیه پایینی دستگاه را نیز تا بیشترین حد ممکن کاهش داده و برای جایگاه دوربین سلفی و سایر سنسورها، از نوعی سیستم مکانیکی استفاده کند. درست همانند Oppo Find X، به نظر می‌رسد که بخشی از بدنه شیائومی Mi Mix 3 به صورت مکانیکی حرکت کرده و از بدنه دستگاه بیرون می‌آید. این قطعا یک راه حل ایده آل برای رفع مشکل حاشیه و زبانه بالای نمایشگر است، اما از همین الان، نگرانی‌هایی درباره خراب شدن این سیستم مکانیکی در طول زمان وجود دارد.

از این موارد که بگذریم، انتظار داریم که شیائومی Mi Mix 3 به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم، حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و سنسور انگشت ادغام شده درون صفحه مجهز شود. باتری دستگاه نیز ۳۵۰۰ میلی آمپر اعلام شده که شاید برای چنین دستگاهی، کمی پایین تر از حد انتظار ظاهر شود. درنهایت پیش بینی می‌شود که Mi Mix 3 با سیستم عامل اندروید ۹ پای و رابط کاربری MIUI 10 به دست کاربران برسد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)