خانهاخبار
ساعت هوشمند Huawei Watch GT فاقد سیستم عامل Wear OS خواهد بود

ساعت هوشمند Huawei Watch GT فاقد سیستم عامل Wear OS خواهد بود

به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد به جای سیستم عامل گوگل، از سیستم عامل مخصوص خود در ساعت هوشمند Huawei Watch GT استفاده کند.
۱۳۹۷/۷/۱۸

مدتی است که حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون ساعت هوشمند بعدی هواوی به گوش می‌رسد. این شرکت پس از عرضه نسل دوم ساعت هوشمند هواوی واچ، فعالیت چشمگیر دیگری در این حوزه نداشت، اما به نظر می‌رسد که این شرکت درطی هفته آتی، از محصولی به نام Huawei Watch GT رونمایی خواهد کرد؛ محصولی که به گفته منابع تازه، قرار نیست که از سیستم عامل محصولات پوشیدنی گوگل یعنی Wear OS استفاده کند. برای جزییات بیشتر، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

هماهنطور که گفتیم، تا به امروز صحبت‌های زیادی پیرامون نسل جدید ساعت هوشمند هواوی به گوش رسیده و پس از انتشار چند تصویر رسمی از این محصول، حال شاهد منتشر شدن جزییات تازه ای از این محصول هستیم. بنابر گزارش منتشر شده، هواوی قصد ندارد در این نسل از ساعت هومشند از سیستم عامل Wear OS استفاده کند و به جای آن، شاهد استفاده از سیستم عامل مخصوص هواوی در این محصول خواهیم بود. می‌توان گفت که این موضوع برای بسیاری احتمالا ناامیدکننده باشد، اما به هرحال این محصول هواوی از قابلیت‌هایی همچون بررسی و سنجش حرکات ورزشی و سلامت کاربر و البته نمایش نوتیفیکشن‌ها برخوردار خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که چینی‌ها تصمیم دارند که در Huawei Watch GT از پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۳۱۰۰ استفاده کنند؛ پردازنده‌ای قدرتمند که کوالکام چندی پیش برای استفاده در ساعت‌های هوشمند رونمایی کرد. به نظر می‌رسد که سیستم عامل هواوی نسبت به Wear OS گوگل مصرف انرژی کمتری دارد و این موضوع، منجر به افزایش طول عمر باتری دستگاه تا ۱۴ روز به طور عادی و ۲۰ ساعت با فعال سازی GPS می‌شود، حتی با وجود اینکه ظرفیت باتری دستگاه تنها ۴۲۰ میلی آمپر است. 

علاوه بر ویژگی‌های مذکور، انتظار می‌رود که Huawei Watch GT از سنسور اپتیکال ضربان قلب، سنسور تشخیص فشار و نور، سنسور مادون قرمز پ  و GPS برخودار باشد. هفته آینده، چینی‌ها این محصول را در دو نسخه و با قیمت پایه ۲۰۰ پوند رونمایی خواهند کرد. نظر شما چیست؟ با با تصمیم عدم استفاده از سیستم عامل Wear OS موافقید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)