خانهاخبار
آیپد پرو 2018 با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی تشخیص چهره عرضه می‌شود

آیپد پرو 2018 با قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی تشخیص چهره عرضه می‌شود

طی چند ماه اخیر همواره شاهد آن بوده‌ایم که حواشی پیرامون آیپد پرو 2018 زیاد بوده و خبرهای جدید حاکی از آن است که این محصول، به فناوری فیس آیدی یا همان تشخیص چهره مجهز خواهد بود.
۱۳۹۷/۷/۱۷

وبسایت 9to5Mac در آخرین خبرهای خود به آیپد پرو 2018 پرداخته و برخی شایعات پیشین در مورد این محصول را مجددا بازگو کرده است. یکی از مهم‌ترین مسائلی که این روزها به آن پرداخته می‌شود، کم شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر و حذف دکمه هوم است. اتفاقی که در آيفون 10 شاهد آن بودیم و همین موضوع نیز سبب شد تا تکنولوژی فیس آیدی یا تشخیص چهره به محصولات اپل وارد شود. قابلیتی که به دلیل حذف دکمه هوم و سنسور اثر انگشت، از آن برای آنلاک کردن دستگاه یا پرداخت از طریق Apple Pay استفاده می‌کنیم.

image

حالا با مطرح شدن شایعه کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر و حذف دکمه هوم در آیپد پرو 2018، ظاهرا باید منتظر اضافه شدن فناوری تشخیص چهره به تبلت آینده اپل نیز باشیم. برخی افراد بر این باورند که فیس آیدی در آیپدهای جدید در حالت افقی نیز کاربرد خواهد داشت که چنینی قابلیتی برای تبلت‌ها امری ضروری به حساب می‌آید. در آيفون X، XS و XS Max که از تکنولوژی تشخیص چهره بهره می‌برند، به هیچ عنوان شاهد پشتیبانی فیس آیدی از حالت افقی نیستیم و تنها هنگامی که گوشی را به صورت عمودی روبروی صورت خود بگیرید، می‌توانید انتظار آنلاک شدن دستگاه را داشته باشید.

بعضی گزارش‌های جدید نیز حاکی از آن است که آیپد پرو 2018 امکان ارسال محتوا با کیفیت 4K و HDR به نمایشگرها را خواهد داشت که احتمالا چنین امری با اضافه شدن درگاه USB-C به این محصول امکان پذیر می‌شود. مطمئنا در قسمت Settings نیز شاهد قرارگیری تنظیمات جدیدی برای کنترل رزولوشن، میزان روشنایی و HDR خواهیم بود.

برخی شایعات بر این باورند که درگاه Smart Connector آیپد پرو 2018 به پشت دستگاه منتقل می‌شود. به این ترتیب امکان اتصال لوازم جانبی مختلفی به این محصول فراهم می‌شود.

در نهایت نیز باید به این موضوع اشاره کنیم که کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا نسخه جدیدی از اپل پنسل (Apple Pencil) را به بازار عرضه کنند که روند اتصال آن مانند ایرپادها خواهد بود و به این ترتیب، کاربران می‌توانند بدون نیاز به وصل کردن آن از طریق پورت لایتنینگ، به راحتی میان دستگاه‌های مختلف سوییچ کنند.

تمامی این حرف و حدیث‌ها در حد شایعاتی هستند که به صورت روزانه و هفتگی مطرح می شوند و باید تا کنفرانس معرفی آیپد پرو 2018 منتظر بمانیم و ببینیم که اخبار نقل شده تا چه اندازه صحت داشته و کدام یک از این شایعات، رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)