خانهاخبار
گوشی Nubia X با صفحه نمایش دوگانه 9 آبان معرفی می‌شود

گوشی Nubia X با صفحه نمایش دوگانه 9 آبان معرفی می‌شود

تازه‌ترین گوشی برند Nubia قرار است 9 آبان با دو صفحه نمایش مجزا معرفی شود. گفته می‌شود این گوشی از دو پنل مجزای OLED و LCD بهره می‌برد و دوربین دوگانه در یکی از این صفحه‌نمایش‌ها تعبیه می‌شود.
۱۳۹۷/۷/۱۷

نی فای، مدیر عامل Nubia که برند زیرمجموعه ZTE به شمار می‌رود، رسما تأیید کرد که گوشی هوشمند Nubia X در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) معرفی می‌شود. در تیزر رسمی منتسب به این گوشی علاوه بر روز معرفی و همچنین علامت بزرگ و آیکونیک X اطلاعات خاصی دیده نمی‌شود اما براساس شایعه‌هایی که اخیرا منتسب به Nubia X منتشر شده‌اند به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند تازه همان گوشی مرموز مجهز به صفحه نمایش دوگانه باشد.

image

در گزارش‌های قبلی از این گوشی مرموز تحت عنوان Nubia Z18s یاد شده بود اما از آنجا که قرار است با تفاوت‌های چشمگیری نسبت به Nubia Z18 توسعه یابد، احتمالا سازندخ آن را با نام دیگری معرفی خواهد کرد. براساس اطلاعاتی که پایگاه رگولاتوری چینی TENAA درباره این گوشی منتشر کرده است به نظر می‌رسد که Nubia X صفحه نمایش 6.26 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2280 از نوع LCD داشته باشد و بریدگی حاشیه یا ناچ هم در آن طراحی نشود چراکه احتمالا دوربین سلفی در پنل جلوی آن وجود نخواهد داشت. عدم نیاز به تعبیه دوربین سلفی درواقع به این خاطر است که می‌توانید از دوربین اصلی و صفحه نمایش ثانویه 5.1 اینچی OLED با وضوح تصویر 720 در 1520 در پنل پشتی بهره ببرد. این دوربین باتوجه به مجوز TENAA ظاهرا دو لنز 24 و 16 مگا پیکسلی دارد.

image

در شایعه مرتبط دیگری درباره این گوشی به احتمال پشتیبانی صفحه نمایش پشتی از قابلیت Always-On و اجرای رابط کاربری کامل اندروید در آن اشاره شده بود. بدین ترتیب این صفحه نمایش مجزا از قابلیت‌های متفاوت دیگری هم به جز نمایش دوربین و نوتیفیکیشن‌های گوشی پشتیبانی می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)