خانهاخبار
رندرهای جدید هوآوی میت 20 داخل قاب محافظ

رندرهای جدید هوآوی میت 20 داخل قاب محافظ

تصاویر رندری تازه منتشر شده، پرچمدار میت 20 را با حاشیه‌های باریک درون کیس به نمایش می‌گذارد؛ همچنین تصاویر رسمی از این گوشی منتشر شده است.
۱۳۹۷/۷/۱۶

هوآوی در تاریخ 16 اوت به صورت رسمی خانواده «میت 20» را معرفی خواهد کرد و تاکنون، شایعات مختلفی پیرامون پرچمداران آینده این شرکت چینی منتشر شده است. گفته می‌شود میت 20 و میت 20 پرو جزو پرچمدارانی خواهند بود که تا پایان سال توسط هوآوی رونمایی خواهد شد؛ انتظار داریم در کنار این دو گوشی، یک مدل لاکچری با نام میت 20 پورش دیزاین معرفی شود. 

هوآوی میت 20 به تبعیت از ترند رایج بازار موبایل و آنچه که شرکت سازنده پیش‌تر در طراحی پی 20 و پی 20 پرو اعمال کرده بود، از ناچ (بریدگی بالای صفحه‌نمایش) بهره خواهد برد. شرکت چینی با اعمال یک بریدگی کوچک در بالای نمایشگر، فضای بیشتری از پنل جلوی گوشی را به صفحه‌نمایش اختصاص خواهد داد و بدین شکل، نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه افزایش پیدا می‌کند. درون ناچ میت 20 که به شکل قطره آب است، دوربین سلفی جای می‌گیرد؛ به دلیل کوچک بودن بریدگی، هوآوی بلندگوی مکالمه را به لبه‌ی بالای دستگاه منتقل کرده است و همچنین بلندگوی اصلی نیز در لبه‌ی پایین گوشی جای می‌گیرد.

به‌تازگی تصاویر رندری منتشر شده است که پرچمدار میت 20 هوآوی را مجددا به نمایش می‌گذارد؛ آنچه که در این تصاویر دیده می‌شود، مشابه با طراحی است که پیش‌تر از نسخه استاندارد پرچمدار آینده هوآوی انتظار داشتیم. بد نیست اشاره کنیم که شرکت چینی برای میت 20 از یک صفحه‌نمایش LCD استفاده خواهد کرد اما میت 20 پرو را به نمایشگری از نوع OLED مجهز می‌کند. جانشین میت 10 پرو برخلاف میت 20، در بالای نمایشگر خود بریدگی ضخیم‌تر داشته و علت ضخامت بیشتر ناچ، جای‌گیری سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی در بالای صفحه‌نمایش عنوان می‌شود. منبع انتشار این تصاویر مدعی است که پرچمدار هوآوی میت 20 نمایشگری با رزولوشن FHD+ خواهد داشت؛ در حالی‌که انتظار داریم میت 20 پرو با نمایشگری با رزولوشن QHD+ عرضه شود. 

پرچمدار آینده هوآوی به صفحه‌نمایش با اندازه 6.43 اینچ مجهز شده است؛ بدین شکل، میت 20 به یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های پرچمدار هوآوی تبدیل خواهد شد. این مدل از سه دوربین در قاب پشتی استفاده خواهد کرد و همچنین حسگر اثرانگشت آن در پنل پشتی دستگاه جای گرفته؛ در حالی‌که میت 20 پرو به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر مجهز می‌شود. انتظار داریم شرکت چینی پرچمدار جدیدش را با تراشه Kirin 980، حداکثر هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی ارائه دهد. براساس شایعات، بعید نیست میت 20 نزدیک به 750 یورو قیمت داشته باشد.

در رابطه با قابلیت‌هایی که پرچمداران جدید هوآوی ارائه می‌دهند، باید گفت که هر دو گوشی از قابلیتی تحت عنوان بزرگ‌نمایی هوشمند بهره خواهند برد؛ دوربین با تشخیص سوژه، روی آن زوم می‌کند. ضمن اینکه میت 20 و میت 20 پرو از نسخه جدید Easy Projection بهره خواهند برد که اتصال هر دو گوشی را به صورت بی‌سیم به مانیتور یا صفحه تلویزیون ممکن می‌سازد. نسخه «پرو» بلندگوی استریو خواهد داشت و بدنه ضدآب دارد؛ این گوشی گواهی IP67 را دریافت کرده است. میت 20 با باتری 4000 میلی‌آمپر ساعت و میت 20 پرو با باتری 4200 میلی‌آمپر ساعت عرضه خواهد شد؛ هر دو گوشی از شارژر 40 واتی پشتیبانی خواهند کرد که سرعت شارژ دستگاه را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۷/۱۶
گوشی نیس که، مِگافونه?