خانهاخبار
قابلیت‌ها و تصویر ساعت هوشمند Huawei Watch GT فاش شد

قابلیت‌ها و تصویر ساعت هوشمند Huawei Watch GT فاش شد

افشاگر معروف با انتشار تصویر و قابلیت‌های ساعت هوشمند Huawei Watch GT از یک رقیب قدرت‌مند برای اپل واچ 4 خبر می‌دهد!
۱۳۹۷/۷/۱۲

اگر از ساعت‌های هوشمندی که توسط برندهای شناخته شده ساعت‌های مچی با سیستم‌عامل Wear OS عرضه می‌شود؛ خسته شده‌اید، هوآوی به‌زودی با رونمایی از رقیب اپل واچ 4 شما را هیجان‌زده خواهد کرد. از عرضه ساعت‌هوشمند Huawei Watch 2 نزدیک به دو سال زمان می‌گذرد و شرکت چینی، درنظر دارد تا نسل جدید ساعت‌های مچی هوشمند خود را با نام تجاری Huawei Watch GT به همراه پرچمداران میت 20 و میت 20 پرو در تاریخ 16 اکتبر معرفی کند. گزارش جدید نیز به مشخصات و طراحی احتمالی ساعت‌ هوشمند آینده هوآوی اشاره دارد.

image

شرکت چینی ساعت‌هوشمند جدید خود را در دو نسخه عرضه خواهد کرد؛ Huawei Watch GT در دو نسخه کلاسیک (یا فشن) و اسپورت معرفی می‌شود. آنچه جالب به‌نظر می‌رسد، عرضه نسخه‌های کلاسیک و اسپورت با قابلیت‌های پایش سلامتی است؛ قابلیت Sport Coach برای هر دو نسخه از ساعت هوشمند Huawei Watch GT درنظر گرفته شده است. باید اشاره کرد که در تصویر فوق، نسخه کلاسیک ساعت هوشمند هوآوی دیده می‌شود که بدنه‌ای مشکی و نقره‌ای داشته و بندهای آن نیز چرمی است. نسخه اسپورت نیز احتمالا تماماً مشکی خواهد بود و بند متفاوتی دارد که دست شما را در حین فعالیت‌های مختلف چندان تحت‌فشار قرار نخواهد داد. 

Huawei Watch GT به صفحه‌نمایش 1.39 اینچی از نوع AMOLED مجهز شده است و همان‌طور که تاکنون در ساعت‌های هوشمند هوآوی دیده بودیم، این مدل از نمایشگری مدور بهره می‌گیرد. ساعت جدید هوآوی با باتری 420 میلی‌آمپر ساعت همراه شده است که براساس شایعه تازه منتشر شده، نزدیک به 14 روز شارژدهی دارد. شرکت چینی، ساعت هوشمند خود را با تراشه اسنپدراگون Wear 3100 عرضه خواهد کرد؛ این در حالی است که ساعت‌هوشمند هیبریدی LG Watch W7 از پردازنده قیدمی اسنپدراگون Wear 2100 استفاده می‌کند. البته شرکت هوآوی هنوز به صورت رسمی تأیید نکرده است که Huawei Watch GT از پردازنده جدید اسنپدراگون Wear کوالکام استفاده خواهد کرد؛ به همین جهت، باید منتظر تأییدیه رسمی یا معرفی این گوشی باشیم.

image

نسخه اسپورت Huawei Watch 2

دیگر قابلیت‌هایی که ساعت مچی هوشمند هوآوی ارائه می‌دهد، GPS داخلی، پشتیبانی از NFC، چهار گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، قطب‌نما، فشارسنج و شتاب‌سنج است. ساعت هوشمند Huawei Watch GT همچنین نسبت به آب مقاومت بالایی خواهد داشت تا در صورتی‌که در محیط بارانی یا ... به فعالیت بپردازید، آسیب نبیند. آنچه ساعت‌هوشمند هوآوی را متمایز می‌کند؛ قیمت مناسب Watch GT است. نسخه اسپورت ساعت‌مچی هوشمند هوآوی با قیمت 200 یورو در اروپا عرضه خواهد شد و اگر طراحی نسخه کلاسیک یا فشن را ترجیح می‌دهید، باید 230 دلار برای خریداری Huawei Watch GT هزینه نمایید. به همین جهت، بعید نیست که ساعت‌هوشمند جدید هوآوی با قیمت 199 دلار در دیگر بازارها عرضه شود.

برای مقایسه، ساعت هیبریدی LG Watch W7 که اخیرا معرفی شده است؛ 450 دلار قیمت دارد و البته برخلاف Huawei Watch GT، عقربه‌های مکانیکی برای آن درنظر گرفته شده است. هر دو مدل سیستم‌عامل Wear OS گوگل را اجرا می‌کنند که در واقع همان Android Wear است؛ گوگل اخیرا طراحی پلت‌فرم مخصوص خود را برای محصولات پوشیدنی تغییر داده است تا بتواند نظر مساعد کاربران را به ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS جلب کند. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)