خانهاخبار
احتمال معرفی پرچمدار Mi Mix 3 شیائومی در 23 مهر

احتمال معرفی پرچمدار Mi Mix 3 شیائومی در 23 مهر

تیزر تبلیغاتی تازه‌ای توسط شیائومی منتشر شده است که عدد 3 بزرگ در آن دیده می‌شود و احتمالا به پرچمدار Mi MIX 3 اشاره دارد. براساس این تیزر ممکن است 15 اکتبر (23 مهر) شاهد رونمایی از پرچمدار تازه این سازنده چینی باشیم.
۱۳۹۷/۷/۱۲

مقامات ارشد شیائومی ماه گذشته رسما تأیید کردند که پرچمدار تازه این کمپانی تا آخر ماه اکتبر تحت عنوان Mi MIX 3 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. متاسفانه هنوز تاریخ دقیق رونمایی از این گوشی اعلام نشده اما تیزر تازه‌ای منتسب به آن منتشر شده است که نشان می‌دهد احتمالا در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) شاهد معرفی Mi MIX 3 خواهیم بود.

اولین تصویر جدی منتسب به Mi MIX 3 در اواخر ماه اوت منتشر شد و از احتمال تغییرات اساسی و البته چشمگیر در طراحی ظاهری این گوشی تازه خبر داد. براساس این تصویر، شیائومی تازه‌ترین نسل از پرچمداران Mi MIX خود را کاملا بدون حاشیه طراحی کرده و دوربین آن را هم به شکل کشویی نهایی کرده است. از نظر مشخصات ظاهری هم انتظار می‌رود این پرچمدار تازه از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 قدرت بگیرد و در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایت معرفی شود. حافظه داخلی پایه در نسل‌های قبلی معادل 64 گیگابایت بود و انتظار می‌رود شیائومی حالا نسل سوم را با حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند. این سازنده چینی همچنین ممکن است دو نسخه با حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت معرفی کند و همگی آن‌ها از کارت حافظه جانبی microSD پشتیبانی کنند.

image

شایعه شده است که Mi MIX 3 در کنار سایر مشخصات سطح بالا همچنین از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. این گوشی همچنین قرار است به دوربین اصلی با لنزهای دوگانه در پنل پشتی مجهز شود و دوربین سلفی به همراه سایر حسگرها به شکل کشویی در عرض بدنه آن قرار گیرند. گفته می‌شود سیستم عامل اندروید 9.0 پای و پوسته اختصاصی MIUI 10 به طور پیش فرض روی Mi MIX 3 نصب می‌شوند و ظرفیت باتری دستگاه هم معادل 3500 تا 4000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

image

هنوز هیچ خبری درباره مشخصات این گوشی تأیید نشده است و همه این موارد در حد شایعه هستند اما براساس پرتکرارترین گزارش‌ها باید بگوییم که Mi MIX 3 صفحه نمایش 6.4 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2160 دارد و به لنزهای حداقل 12 مگا پیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار لیزری برای دوربین اصلی آن اشاره شده است.

همان‌طور که در ابتدا اشاره کردیم، براساس ادعای مقامات رسمی شیائومی انتظار می‌رود Mi MIX 3 تا اواخر اکتبر در دسترس کاربران و علاقه‌مندان قرار گیرد. این گوشی هم احتمالا مانند سایر محصولات شیائومی ابتدا روانه بازار چین می‌شود و به تدریج به سایر بازارهای جهانی راه می‌یابد. بدین ترتیب پیش بینی می‌شود که روند عرضه گسترده پرچمدار مذکور از اواسط ماه نوامبر آغاز شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۷/۷/۱۳
سلام
توی خبر های قبلی سایت ک گفتین اسمش دیگه می میکس3 نیست اما الان دوباره دارید میگید می میکس 3 !!!