خانهاخبار
تماشا کنید:‌ ویدیوی تبلیغاتی هوآوی میت 20؛ عرضه با هشت گیگابایت رم

تماشا کنید:‌ ویدیوی تبلیغاتی هوآوی میت 20؛ عرضه با هشت گیگابایت رم

ویدیوی تبلیغاتی فاش شده از هوآوی میت 20 نشان می‌دهد که پرچمدار آینده هوآوی با هشت گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین سه‌گانه به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۷/۷/۱۰

هوآوی در طی چند سال اخیر، پیشرفت چشمگیری در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود داشته است. تقریبا می‌توان گفت که در طی چند سال گذشته، گوشی‌های پرچمدار هوآوی جزو بهترین محصولاتی هستند که به بازار عرضه شده‌اند. شرکت چینی موفق شده است با نوآوری‌های خود، گوی سبقت را از رقبایش برباید؛ با معرفی میت 10 و میت 10 پرو با دوربین خیره‌کننده و سخت‌افزار قدرت‌مند، شرکت چینی در اوایل سال 2018 از سری «P20» رونمایی کرد و P20 Pro همچنان بهترین گوشی در زمینه عکاسی محسوب می‌شود. Huawei P20 Pro به سه دوربین مجهز شده است و شرکت چینی برای توسعه دوربین با لایکا وارد همکاری شده.

حال هوآوی تصمیم دارد تا اعضای جدید سری «میت» را معرفی کند؛ آن‌طور که اعلام شده است، میت 20 و میت 20 پرو در تاریخ 16 اکتبر معرفی خواهند شد و محدودیت‌ گوشی‌های هوشمد را کنار می‌زنند. هر دو مدل با سه دوربین همراه خواهند بود که حتی نتایج فاش شده از DxOMark نشان می‌دهد که پرچمداران آینده هوآوی در زمینه عکاسی از پیش، نسبت به رقبای خود برتری دارند!

image

طراحی هوآوی میت 20

به‌تازگی نیز ویدیوی تبلیفاتی منتشر شده است که جدیدترین پرچمدار هوآوی را با سه دوربین، حسگر اثرانگشت در قاب پشتی و طراحی بدون حاشیه به‌ نمایش می‌گذارد. لازم به‌ذکر است که در بخشی از این ویدیو شاهد ویدیوی تبلیغاتی میت 20 هستیم و در بخش دیگر تصاویر رندر پرچمدار آینده هوآوی مشاهده می‌شود. در زیر ویدیو نیز به زبان چینی اشاره می‌شود که نسخه‌ای از میت 20 با هشت گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. 

مدلی که در این ویدیو به آن پرداخته شده است، بریدگی به شکل قطره آب دارد؛ ویژگی که انتظار داریم توسط هوآوی میت 20 ارائه شود (البته وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا به اشتباه ادعا می‌کند که ویدیوی فوق مربوط به میت 20 پرو است). نسخه «پرو» به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مجهز شده است و به همین جهت بریدگی ضخیم‌تر در بالای صفحه‌نمایش خود خواهد داشت؛ ضمن اینکه میت 20 پرو به اسکنر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود اما میت 20 از سنسور اثرانگشت معمولی بهره می‌گیرد که در پنل پشتی گوشی جای گرفته است.

تراشه Kirin 980 نیز قلب تپنده پرچمداران جدید هوآوی خواهد بود؛ این تراشه اولین چیپ‌ست موبایل مبتنی بر معماری 7 نانومتری است و با قدرت پردازشی بالاتر نسبت به اسنپدراگون 845 و نسل قبل خود یعنی Kirin 970، میت 20 و میت 20 پرو را به کابوسی برای پرچمداران اندرویدی دیگر تبدیل خواهد کرد! جدیدترین تراشه موبایلی هوآوی از واحد پردازش عصبی ارتقا یافته بهره می‌گیرد و به همین جهت قابل انتظار است که عملکرد آن در زمینه پردازش محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود پیدا کند. هر دو عضو جدید سری میت با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید پای 9.0 عرضه خواهند شد؛ البته مدل استاندارد یعنی میت 20 ممکن است در برخی بازارها به فروش نرسد!

گفته می‌شود علاوه‌بر میت 20 و میت 20 پرو، یک گوشی لاکچری نیز توسط هوآوی با همکاری پورش دیزاین معرفی خواهد شد؛ در حال‌حاضر، جزئیاتی پیرامون این نسخه به‌دست نیامده است. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mohsen

۱۳۹۷/۷/۱۰
هواوی در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری در کپی کردن از آیفون x بدست آورده است و این است تکنولوژی کپی کردن و تبلیغات الکی هرگز هواوی نخواهد توانست به پای سامسونگ و اپل و..... برسداین نظر منه و کاملا منطقی میدونم این را

AliReza_S7

۱۳۹۷/۷/۱۰
منتظرم ببینم هواوی چطور رقباش رو به خاک و خون میکشه...امیدوارم سنگ تموم بذاره...تو فکر خریدن این گوشه نمیشه رفت اما امیدوارم پادشاه گوشی های شرکت هواوی و گوشی های هوشمند جهان باشه...ظاهرشم که فرازمینیه و مخصوصا طرح پشتش برای دوربینها جالبه...من که منتظرشم ;)