خانهاخبار
Meizu X8 معرفی شد؛ میان‌رده‌ 230 دلاری با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک

Meizu X8 معرفی شد؛ میان‌رده‌ 230 دلاری با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک

شرکت میزو از یک میان‌رده جذاب رونمایی کرده که تنها 230 دلار قیمت دارد؛ این گوشی با تراشه اسنپدراگون 710 و نمایشگر 6.2 اینچی همراه شده است.
۱۳۹۷/۶/۳۱

شرکت میزو مدتی پیش از گوشی میان‌رده خود با نام Meizu 16X رونمایی کرد؛ همراه با این مدل، دو مدل مقرون‌به‌صرفه نیز با نام تجاری V8 و V8 Pro ارائه شد. به‌تازگی نیز شرکت چینی چهارمین گوشی  خود را با نام تجاری Meizu X8 معرفی کرده است که مشخصات نسبتاً مناسبی دارد و با قیمت پایین خود، رقبایش را به چالش خواهد کشید. آنچه میان‌رده جدید میزو را جالب‌توجه می‌کند؛ مشخصات یا قیمت مناسب آن نیست. شرکت چینی حتی پرچمداران خود را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه نداده است اما تصمیم گرفته تا Meizu X8 را با ناچ عرضه نماید.

image

میان‌رده جدید میزو به صفحه‌نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن FHD+ مجهز شده است؛ رزولوشن واقعی نمایشگر 1080 در 2220 پیکسل است. همچنین درون این گوشی از تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام استفاده شده است؛ پردازنده مذکور با هشت هسته پردازشی 2.2 گیگاهرتزی همراه شده. شرکت چینی Meizu X8 را در سه نسخه با چهار گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه، شش گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه و شش گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه ارائه می‌دهد.

در قاب پشتی میان‌رده جدید میزو از دوربین دوگانه استفاده شده است؛ یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F1.9 وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارد و اگر مایل هستید تا تصاویر پرتره به ثبت برسانید، یک سنسور 5 مگاپیکسلی وارد عمل خواهد شد تا جزئیات مربوط به عمق تصویر را ثبت کرده و پس‌زمینه را تار نماید. برای دوربین سلفی، چینی‌ها از یک سنسور 20 مگاپیکسلی با دیافراگم F2.0 استفاده کرده‌اند؛ این سنسور جدا از ثبت تصویر سلفی وظیفه دیگری برعهده دارد و آن احراز هویت کاربران است. Meizu X8 از سیستم تشخیص چهره بهره می‌گیرد که از دوربین سلفی برای شناسایی کاربران استفاده می‌کند؛ شرکت سازنده نام سیستم تشخیص چهره نرم‌افزاری خود را Face AE گذاشته است.

image

در قاب جلوی گوشی بریدگی بسیار باریک و متفاوت نسبت به دیگر گوشی‌های اندرویدی به چشم می‌خورد؛ همچنین حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش تا حد ممکن کاهش پیدا کرده است. در قاب پشتی نیز سنسور اثرانگشت جای گرفته که در کنار سیستم تشخیص چهره، می‌تواند احراز هویت کاربران را تسریع نماید. Meizu X8 با سیستم‌عامل اندروید اوریو 8 و رام اختصاصی شرکت سازنده یعنی Flyme OS همراه شده است؛ در این نسخه از رابط‌کاربری اختصاصی میزو شاهد به‌کارگیری هوش مصنوعی هستیم و میان‌رده X8 به لطف هوش مصنوعی، می‌تواند از دوربین سلفی برای احراز هویت کاربران استفاده نماید. 

image

این گوشی همچنین به باتری 3210 میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است و پورت USB-C در لبه‌ی پایین آن و در کنار بلندگو تعبیه شده. خوش‌بختانه جک هدفون از میان‌رده جدید میزو حذف نشه است؛ برای اتصال هدفون به این گوشی، می‌توانید از جک 3.5 میلی‌متری صدا در لبه‌ی بالای دستگاه کمک بگیرید. Meizu X8 به سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه شده است و نسخه پایه آن با چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه تنها 230 دلار قیمت دارد. مدل دیگر که به شش گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، با قیمت 262 دلار به فروش می‌رسد و در نهایت، بهترین نسخه با شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تنها 290 دلار قیمت دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

علیمردانی

۱۳۹۷/۶/۳۱
خیلی گوشی خوب و و انتخاب عالی هست . ایرانی ها میتونن با مالتینا به راحتی خریداریش کنن

بنیامین

۱۳۹۷/۶/۳۱
واقعا خیلی جالبه با این سخت افزار قدرتمند که کاملا هم بروز هست. فقط 230 دلار.
و از طرفی هم نا امید کننده هست که با نوسانات ارز همین 230 دلار در ظاهر بصرفه (نسبت به بقیه) یه مبلغی در حدود 3600000 تومن میشه که برای من نوعی زیاده اقا زیاد.

Babak

۱۳۹۷/۶/۳۱
پشتت کپی از گوشی mate 10 lite