خانهاخبار
تصاویر گوشی (Galaxy A7 (2018 سامسونگ با دوربین سه گانه فاش شد

تصاویر گوشی (Galaxy A7 (2018 سامسونگ با دوربین سه گانه فاش شد

تازه‌ترین تصاویر فاش شده منتسب به (Galaxy A7 (2018 از تعبیه دوربین اصلی با لنزهای سه گانه در پنل پشتی این مدل خبر می‌دهد. پیش بینی می‌شود سامسونگ در رویداد 19 مهر خود از این مدل پرده بردارد.
۱۳۹۷/۶/۲۹

گزارش‌های اخیر درباره میان رده تازه Galaxy A7 (2018) به دوربین اصلی دوگانه در این محصول هوشمند تازه سامسونگ اشاره می‌کردند اما روز گذشته شاهده انتشار یک تصویر زنده و همچنین چندین تصویر رندری مطبوعاتی منتسب به آن بودیم که همگی طراحی ظاهری واحدی را درباره آن تأیید می‌کردند. این تصاویر تازه نشان می‌دهند که Galaxy A7 (2018) درواقع اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که به دوربین اصلی با لنزهای سه گانه مجهز می‌شود.

این گوشی تازه در دو رنگ مشکی و آبی در تصاویر رندری متعدد به نمایش درآمده اما در تصویر زنده‌ای که از آن فاش شده است تنها پنل پشتی آن به رنگ مشکی دیده می‌شود. از طرفی در تصاویر رندری هم شاهد هستیم که پنل جلو در هر دو نسخه مشکی و آبی به رنگ مشکی طراحی شده است. Galaxy A7 (2018) از پنل نمایش اینفینیتی بهره می‌برد و به همین خاطر تاحدودی هم شبیه به Galaxy A8 به نظر می‌رسد. بدین ترتیب انتظار می‌رود که Galaxy A7 (2018) از نسبت نمایش 18.5:9 پشتیبانی کند.

ماژول دوربین اصلی با لنزهای سه گانه و چینش عمودی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی تعبیه شده است و فلش LED هم آن را همراهی می‌کند. البته هنوز مشخصات این سیستم سه گانه فاش نشده است و نمی‌دانیم هر کدام از لنزهای آن از چه قابلیتی بهره می‌برند. علاوه بر این در تصویر زنده منتسب به Galaxy A7 (2018) شاهد طراحی پنل پشتی به شکل براق و آینه‌ای هستیم و پیش بینی می‌شود که هر دو پنل جلو و پشتی این مدل از جنس شیشه توسعه یابند.

image

حسگر فیزیکی اثرانگشت در پنل پشتی این مدل دیده نمی‌شود. آیا عدم تعبیه حسگر مذکور در پنل پشتی می‌تواند به احتمال تعبیه آن در زیر صفحه نمایش اشاره کند؟ Galaxy A7 (2018) یک گوشی میان رده است و بعید می‌دانیم که سامسونگ تکنولوژی پیشرفته حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش را ابتدا با این گوشی معرفی کند. روز گذشته شاهد رونمایی از دو میان رده تازه Galaxy J6+ و J4+ از این سازنده بودیم و پیش بینی می‌شود که Galaxy A7 (2018) هم مانند مدل Galaxy J6+ به حسگر اثرانگشت در کناره بدنه مجهز شود. این حسگر درواقع درون دکمه پاور تعبیه می‌شود.

شایعه شده است که میان رده Galaxy A7 (2018) صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ دی پلاس، پردازنده اگزینوس 7885، 4 / 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین ممکن است که گوشی مذکور در برخی بازارهای معین با پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 عرضه شود.

سامسونگ قرار است 11 اکتبر (19 مهر) از یک گوشی هوشمند تازه با دوربین پیشرفته پرده بردارد. در حال حاضر گزارش‌های متناقضی درباره این گوشی منتشر شده‌اند و هرکدام ادعایی دارند. حالا که تصاویر رندری و زنده Galaxy A7 (2018) منتشر شده ممکن است ماه آینده شاهد رونمایی از این مدل باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

hosseinhb7

۱۳۹۷/۶/۲۹
روی دکمه پاور هستش کناره دستگاه

mazileo

۱۳۹۷/۶/۲۹
A3 2018=تولید نشد
A5 2018->A8 2018
A7 2018->A8+ 2018
این گوشی سامسونگ که قبلا با نام A8 پلاس مدل 2018 معرفی شده...داستان این مدل جدید دیگه چیه؟?