خانهاخبار
معرفی اسپیکر بلوتوث تسکو؛ فراتر از اسپیکر

معرفی اسپیکر بلوتوث تسکو؛ فراتر از اسپیکر

این اسپیکر در کنار پخش موزیک کارهای بزرگ‌تری برای شما انجام می‌دهد که نیاز شما به استفاده از چند دستگاه را از بین می‌برد.
۱۳۹۷/۶/۲۶

اسپیکرهای بلوتوث به دستگاه‌هایی تبدیل شده‌اند که عمومیت زیادی پیدا کرده‌اند و همه دوست دارند یکی از این دستگاه‌ها در خانه خودشان داشته باشند؛ اما صرفا اسپیکر بودن این دستگاه‌ها جذابیت زیادی برای کاربران ندارد و اگر بتوانند استفاده‌های دیگری از آن در کنار اسپیکر بودنشان داشته باشند بیشتر به سمت این دست کالاها جذب می‌شوند. تسکو که با عرضه محصولات به روز نشان داده بازار را خیلی خوب می‌شناسد اسپیکر بلوتوثی عرضه کرده است که علاوه بر ویژگی اسپیکر بودن کارهای دیگری را هم انجام می‌دهد و در کنار این گستردگی استفاده با قیمت مناسبی که دارد می‌تواند به‌راحتی هرکسی را برای خرید قانع کند. اسپیکری که می‌خواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم و در مورد آن صحبت کنیم کمی با اسپیکرهایی که تا کنون دیده‌اید تفاوت دارد و نامش TS2350 است.

image

 

اسپیکر تسکو TS2350

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید با محصولی سر و کار داریم که طراحی مکعبی شکل دارد و جزئیات زیادی روی آن قرار گرفته است. از نظر ابعاد این اسپیکر بزرگ است و ابعادی برابر 190×125×90 میلی‌متر دارد اما بااین‌وجود وزن مناسبی دارد و بلند کردنش از روی میز کار سختی نیست. اسپیکر بلوتوث تسکو خیلی جمع‌وجور نیست و قابلیت حمل زیادی ندارد و نیازی هم به حمل‌ونقل ندارد زیرا برای روشن شدن حتما باید به برق متصل شود و در حقیقت یک اسپیکر رومیزی است که کارهای متنوعی را برای شما انجام می‌دهد و پتانسیل بالایی دارد.

جلوی دستگاه صفحه‌نمایشی بزرگ قرار گرفته که ساعت را بزرگ و خوانا به نمایش می‌گذارد. روی این صفحه بزرگ، که نور سفید دارد، گزینه‌های بیشتر دیگری را هم مشاهده می‌کنید که عبارت‌اند از دمای هوایی که محصول در آنجا قرار دارد، ساعتی که آلارم برای آن ساعت تعیین شده و در نهایت نوع وضعیتی که ساعت در حال حاضر در آن قرار دارد به طور مثال در وضعیت اتصال بلوتوث است یا اینکه آماده برای خواندن اطلاعات از طریق کابل آکس.

image

 

داخل شیشه‌ این اسپیکر و کنار صفحه‌نمایش سنسور نور قرار گرفته که میزان روشنایی محیط را تشخیص می‌دهد و زمانی که نور اتاق کم باشد نور ساطع شده از این صفحه کم می‌شود تا مشکلی برای خوابتان پیش نیاید.

روی اسپیکر 5 کلید قرار گرفته که در کنار صفحه‌ای شیشه‌ای هستند. این صفحه شیشه‌ای در حقیقت شارژر وایرلس دستگاه است و به شما این امکان را می‌دهد اگر گوشی هوشمندی دارید که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند آن را روی این صفحه قرار دهید و شارژش کنید؛ دو نوار پلاستیکی روی این صفحه شیشه‌ای دیده می‌شوند که به ثابت ماندن گوشی روی آن کمک می‌کنند تا لیز نخورد زیرا تمام گوشی‌هایی که از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند قاب شیشه‌ای دارند و مستعد لیز خوردن هستند. نکته مهم در استفاده از شارژر بی‌سیم این دستگاه این است که برای فعال شدن آن باید دستگاه را در حالت بلوتوث قرار دهید و اگر در وضعیت آکس یا رادیو باشد فعال نمی‌شود.

image

 

به کلیدها می‌رسیم که عبارت‌اند از Snooze، Mode، Alarm، Ok و کم و زیاد کردن صدا.

Snooze: همان‌طور که از نامش مشخص است برای به تعویق انداختن زنگ هشدار در صبح‌ها است که صدای آلارم دستگاه فعال می‌شود.

Mode: دو وظیفه بر عهده این کلید گذاشته شده؛ اول اینکه می‌توانید وضعیتی که اسپیکر باید در آن قرار بگیرد را انتخاب کنید که عبارت است از حالت بلوتوث، حالت رادیو و حالت آکس. دوم اینکه با نگه‌داشتن آن می‌توانید ساعت را تنظیم کنید.

OK: این کلید هم چند وظیفه دارد. اول اینکه توسط آن می‌توانید تماسی که با گوشی شما گرفته می‌شود را پاسخ دهید و این در صورتی است که گوشی شما با بلوتوث به دستگاه متصل باشد. دوم اینکه با نگه‌داشتن آن می‌توانید نوع نمایش ساعت را در حالت 24 ساعته یا 12 ساعته تنظیم کنید و سوم اینکه زمانی که در منوی رادیو هستید با نگه‌داشتن آن جستجوی خودکار شبکه‌های رادیویی را انجام می‌گیرد.

Alaram: نیازی به توضیح ندارد که این کلید برای تنظیم کردن ساعتی که می‌خواهید دستگاه در آن ساعت زنگ هشدار بیدار باش بزند در نظر گرفته شده است.

کلیدهای ولوم: این کلیدها هم دو وظیفه دارند اول اینکه توسط آن می‌توانید صدا را کم و زیاد کنید و دوم اینکه بین شبکه‌های رادیویی جا به جا شوید یا اینکه موزیک‌های در حال پخش را برای رفتن به موزیک بعدی یا قبلی کنترل کنید.

image

 

در قاب جلوی دستگاه زیر صفحه‌نمایش 4 درگاه در نظر گرفته شده که توسط آن‌ها می‌توانید دستگاه‌های خودتان را به این اسپیکر متصل کنید. درگاه اول آکس است که برای اتصال با سیم به گوشی هوشمند یا پخش کننده موزیک که مجهز به جک هدفون باشد استفاده می‌شود و سه درگاه دیگر USB هستند. نکته مهم در مورد درگاه‌های USB این محصول این است که قابلیت پخش موزیک از روی حافظه فلش را ندارند و تنها برای شارژ کردن استفاده می‌شوند.

image

 

در دو طرف و پشت دستگاه روکش پارچه‌ای را مشاهده می‌کنیم که محل قرار گرفتن اسپیکرها هستند. بنابراین صدا از هر 3 جهت دستگاه خارج می‌شود و همین امر سبب می‌شود که صدایی رسا و بلند را از اسپیکر بشنوید که با توان خروجی 10 واتی بلندگوها انتظاری جز این را نداشتیم.

image

 

خبری از باتری در این اسپیکر بلوتوث نیست و برای اینکه روشن باشد و بتوانید از آن استفاده کنید باید مستقیم به برق متصل شود.

image

 

نظر نهایی

TS2350 بیشتر از آنکه یک اسپیکر باشد یک محصول همه فن حریف است که می‌تواند به‌عنوان وسیله‌ای لوکس در کنار تخت شما قرار بگیرد و با اطلاعات مفیدی که روی صفحه‌اش مشاهده می‌کنید وسیله‌ای مناسب برای خوابیدن و بیدار شدن شما باشد. این اسپیکر بلندی صدای خوبی دارد و کیفیت صدایش هم نیاز شما را از چنین محصولی برآورده می‌کند. در کنار  تمام این امکانات دوست‌داشتنی این اسپیکر بلوتوث قیمت بسیار مناسب و رقابتی‌ای دارد که در این بازار آشفته و گران، آن را به محصولی مقرون به صرفه برای خرید تبدیل کرده است.

image

 

www.tsco.ir

 

عکس: مرتضی احمدیه

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

بهروز

۱۳۹۷/۶/۲۷
کسی میدونه کیفیت صدای این برند از اسپیکرها خوبه یا نه؟ ممنون میشم کسی جواب بده