خانهاخبار
تصاویری از Mi MIX 3 شیائومی با طراحی بدون حاشیه و دوربین پاپ آپ

تصاویری از Mi MIX 3 شیائومی با طراحی بدون حاشیه و دوربین پاپ آپ

تازه‌ترین تصویر زنده منتسب به Mi MIX 3 نشان می‌دهد که شیائومی در طراحی پرچمدار بدون حاشیه رویایی خود یک قدم فراتر پیش رفته است. گفته می‌شود حسگرهای مختلف ضروری ازجمله دوربین سلفی در گوشی مذکور به شکل اسلایدر پاپ آپ طراحی می‌شوند.
۱۳۹۷/۶/۲۳

لین بین، یکی از مقامات ارشد شیائومی، ماه گذشته با انتشار تصویر زنده‌ای از گوشی هوشمند Mi MIX 3 طراحی کشویی دوربین سلفی این پرچمدار تازه را تأیید کرد. علاوه بر این تصویر همچنین یک ویدیوی زنده کوتاه هم از این گوشی منتشر شد و طراحی مذکور را به شکل واضح‌تری به نمایش گذاشت. حالا تصویری منتسب به پنل جلوی Mi MIX 3 شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است تا بار دیگر مشخصات ظاهری این گوشی تازه بدون حاشیه را افشا کند.

image

پرچمدار Mi MIX 2S در ابتدای سال 2018 با مشخصات فنی بهبودیافته نسبت به Mi MIX 2 معرفی شد اما از نظر طراحی ظاهری بسیار شبیه به نسل قبلی که در سال 2017 شاهد عرضه‌اش بودیم توسعه یافته بود. اولین تصویر رندری فاش شده منتسب به Mi MIX 3 بیش از هرچیز به خوبی نشان داد که شیائومی این بار قصد دارد پرچمدار تازه از سری محبوب Mi MIX خود را از نظر طراحی ظاهری مخصوصا در پنل جلو هم دستخوش تغییر کند. در تصویر زنده منتسب به پنل جلوی Mi MIX 3 که روز گذشته فاش شد شاهد هستیم که حاشیه‌های بالا و پایین صفحه بسیار باریک طراحی شده‌اند و مخصوصا حاشیه قسمت پایین از نسل قبلی بسیار باریک‌تر در نظر گرفته شده است. این تصویر تازه به خوبی نشان می‌دهد که نسل تازه پرچمداران Mi MIX شیائومی قرار است از نسبت نمایش بالاتر از نسل‌های قبلی پشتیبانی کند.

image

در تصویری که شیائومی رسما از Mi MIX 3 منتشر کرد، هیچ حسگری منسوب به دوربین سلفی در حاشیه پایین صفحه نمایش دیده نمی‌شود. همان‌طور که گفتیم، در همه این تصاویر تازه منتسب به Mi MIX 3 حاشیه‌های صفحه نمایش به قدری باریک طراحی شده‌اند که هیچ موقعیتی مناسب تعبیه دوربین سلفی وجود ندارد. شیائومی در طراحی این نسل تازه در اقدامی عجیب تصمیم گرفته است دوربین سلفی را به صورت کشویی و پاپ آپ در بدنه گوشی Mi MIX 3 تعبیه کند.

علاوه بر این ویدیوی زنده منتسب به Mi MIX 3 نشان داد که شیائومی قطعاتی مانند بلندگوی مکالمه و همچنین حسگر لازم برای فعال کردن تکنولوژی تشخیص چهره سه بعدی را در بخش پاپ آپ بدنه تعبیه کرده است. در این ویدیو شاهد بریدگی کوچک و باریکی هم در لبه بالای پنل جلو بودیم و این بریدگی حالا در تصویر زنده منتسب به پنل جلوی Mi MIX 3 هم دیده می‌شود.

image

شایعه شده است که شیائومی پرچمدار تازه Mi MIX 3 خود را به حسگر اثرانگشت زیر صفحه مجهز می‌کند و در ماه اکتبر از آن رسما پرده برمی‌دارد اما هیچکدام از این خبرها هنوز توسط سازنده مورد تأیید قرار نگرفته‌اند. این غول تکنولوژی چینی در حال حاضر سرگرم انتشار تیزرهای تبلیغاتی از گوشی میان رده اما سطح بالای Mi 8X یا همان Mi 8 Youth Edition است و قصد دارد آن را 19 سپتامبر (28 شهریور) معرفی کند. انتظار می‌رود خبرهای تکمیلی درباره مشخصات و همچنین تاریخ نهایی رونمایی از پرچمدار Mi MIX 3 این سازنده پس از معرفی Mi 8X منتشر شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)