خانهاخبار
تحلیلگر مشهور اپل از آیفون ۶.۱ اینچی، آیپد پرو با پورت USB-C و ایرپاد ۲ می‌گوید

تحلیلگر مشهور اپل از آیفون ۶.۱ اینچی، آیپد پرو با پورت USB-C و ایرپاد ۲ می‌گوید

Ming-Chi Kuo در آخرین صحبت‌های خود به میزان فروش آیفون ۶.۱ اینچی، آیپد پرو با پورت USB-C و رونمایی از ایرپاد ۲ در مراسم ۲۱ شهریور اشاره داشته است.
۱۳۹۷/۶/۲۰

فردا روزی است که اپل بالاخره پس از مدت‌ها انتظار از جدیدترین محصولات خود از جمله سه آیفون جدید رونمایی خواهد کرد. از روزی که این شرکت به طور رسمی از برگزاری مراسمی در تاریخ ۲۱ شهریورماه خبر داده است، منابع مختلفی شروع به انتشار اطلاعات تازه ای از جمله نام این سه آیفون و یا محصولات جدید این شرکت منتشر کرده اند. حال تحلیلگر مشهور، Ming-Chi Kuo اطلاعاتی هیجان انگیز از برنامه‌های آتی اپل منتشر کرده است. برای جزییات بیشتر در این راستا، در ادامه با ما همراه شوید. 

image

اول از همه با اطلاعات منتشر شده از آیفون ۶.۱ اینچی شروع می‌کنیم. به ادعای Ming-Chi Kuo، این مدل آیفون که قیمت ارزان تری نسبت به دو مدل دیگر دارد، ۵۵ درصد از کل عرضه آیفون‌های این شرکت تا را پایان سال ۲۰۱۸ شکل می‌دهد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بودند که موجودی این مدل از آیفون چندان زیاد نیست و به همین سبب نباید انتظار عرضه فراوان این محصول را داشته باشیم. درکل به گفته Ming-Chi Kuo به موفق ترین آیفون اپل در سال ۲۰۱۸ و نیمه اول ۲۰۱۹ تبدیل خواهد شد. 

Ming-Chi Kuo همچنین از اپل واچ سری ۴ سخن گفته است. همانطور که پیش از این هم گفته شده بود، حاشیه‌های نمایشگر این ساعت هوشمند تا ۱۵ درصد کاهش یافته تا فضای بیشتری برای کار وجود داشته باشد. همچنین Ming-Chi Kuo می‌گوید که برخلاف مدل‌های پیشین، تمام مدل‌های اپل واچ سری ۴ از جنس سرامیک در قسمت زیرین خود خواهد بود. درنهایت انتظار می‌رود که اپل واچ سری ۴ در بخش میزان بررسی ضربان قلب، سیری بهتر و سایر موارد، شاهد بهبودهایی نیز شده باشد. 

image

نوبتی هم که باشد، نوبت به آیپد پرو می‌رسد. اپل در طی مراسم WWDC سال گذشته، از آیپد پروهای جدید خود رونمایی کرد و حالا با گذشت بیشتر از یک سال، به نظر می‌رسد که اپل بالاخره قصد دارد نسخه جدید این محصول را معرفی کند. به گفته Ming-Chi Kuo، آیپد پرو اپل از نمایشگری بدون حاشیه و سیستم تشخیص ‌چهره برخوردار خواهد شد که پیش از این می‌دانستیم. حال به گفته او، کاربران باید منتظر اضافه شدن قابلیت شارژ سریع و پورت USB C باشند که از نظر ما، این دو از مورد انتظار ترین ویژگی‌هایی هستند که دوست داریم در این دو آیپد جدید ببینیم. Ming-Chi Kuo به مک بوک ارزان قیمت اپل نیز اشاره داشته و گفته که این مدل قرار نیست از ویژگی تاچ بار برخوردار شود، اما می‌توان انتظار داشت که این مک بوک به سنسور اثر انگشن مجهز شود. Kuo می‌گوید که این مک بوک احتمالا در مراسم فردا رونمایی شود. درنهایت، Ming-Chi Kuo اعلام داشته که کاربران منتظر رونمایی از ایرپاد نسل ۲ و اعلام تاریخ عرضه پد شارژ بیسیم AirPower باشند. نظر شما چیست؟ آیا شما هم برای این مراسم اشتیاق دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohsen

۱۳۹۷/۶/۲۰
از ۲ هفته پیش منتظرشم واقعا هیجان داره