خانهاخبار
معرفی لپتاپ 14 اینچی Acer Chromebook 514 با شارژر USB-C

معرفی لپتاپ 14 اینچی Acer Chromebook 514 با شارژر USB-C

ایسر تازه‌ترین لپتاپ 14 اینچی خود را به نام Chromebook 514 معرفی کرد. این دستگاه هوشمند قرار است در نسخه‌هایی با کانفیگ و پردازنده متفاوت عرضه شود و قیمت تقریبا مناسبی داشته باشد.
۱۳۹۷/۶/۹

ایسر با معرفی Chromebook 514 در تلاش است تا سری لپتاپ‌های Chromebook خود را گسترش دهد. در این مدل تازه مشخصات فنی و سخت افزاری تازه‌ای به کار گرفته شده است تا آن را از سایر دستگاه‌های پلاستیکی موجود که نام Chromebook را یدک می‌کشند، متمایز سازد. از طرفی Chromebook 514 علی رغم طراحی پیشرفته همچنان به قیمت مناسبی توسعه یافته است.

image

مورد شگفت انگیز یا چشمگیری در طراحی Chromebook 514 دیده نمی‌شود اما ایسر در طراحی این لپتاپ 14 اینچی بیش از هر چیز بر کاهش حاشیه‌ها تأکید کرده و توانسته است آن را در ابعاد کوچکی تولید کند. با توجه به تصاویر رندر شده پیش رو، لپتاپ Chromebook 514 از لپتاپ 13 اینچی Chromebook R13 چندان بزرگ‌تر به نظر نمی‌رسد. نمایشگر این مدل تازه از نوع پنل‌های IPS با وضوح تصویر 1080p است که کیفیت خوبی دارد و از قابلیت عملگرهای لمسی هم پشتیبانی می‌کند. البته ایسر این لپتاپ تازه را با لولای تبدیل پذیر طراحی نکرده است و قادر نخواهید بود نمایشگر آن را بچرخانید.

کمپانی ایسر در معرفی Chromebook 514 خود ادعا کرده است که باتری این دستگاه تازه 12 ساعت دوام می‌آورد. نمی‌توان این ادعا را در هر شرایطی اثبات کرد چراکه میزان دوام باتری همواره به نحوه استفاده از دستگاه بستگی دارد. در هر صورت اگر میزان مصرف شما استاندارد و معمولی باشد، اصلا بعید نیست که بتوانید بیش از 10 ساعت از لپتاپ خود بدون نیاز به شارژ استفاده کنید.

ایسر تلاش کرده است در توسعه Chromebook 514 با تعبیه قابلیت‌های مفید و کوچک آن را برای کاربران دلنشین‌تر کند. این لپتاپ تازه از کیبورد نوری و همچنین پد موس با روکش محافظ Gorilla Glass بهره می‌برد و همین محافظ می‌تواند میزان صحت حرکات لمسی را افزایش دهد. جالب است بدانید که ایسر در توضیح ویژگی‌های Chromebook 514 به مشخصات پایه پردازنده و حافظه اشاره نکرده و تنها گفته است که این لپتاپ تازه در نسخه‌هایی با کانفیگ‌های مختلف به بازار راه می‌یابد که ممکن است با توجه به مناطق هدف متفاوت باشند.(لپتاپ 15 اینچی موجود ایسر از همین سری در دو نسخه با پردازنده‌های دو هسته‌ای Intel Celeron N3350 یا چهار هسته‌ای Pentium N4200 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است و قیمت مشابهی دارد).

ایسر در هر طرف از بدنه Chromebook 514 خود یک پورت USB Type-C تعبیه کرده است. پورت سمت چپ برای شارژ باتری دستگاه طراحی شده است اما از پورت سمت راست برای انتقال داده‌ها هم می‌توان استفاده کرد. Chromebook 514 همچنین از دو پورت ارتباطی USB Type-A هم بهره می‌برد.

قیمت نسخه‌های مختلف لپتاپ تازه ایسر از 349 دلار آغاز می‌شود اما قیمت سطح بالاترین آن‌ها هنوز مشخص نیست. همان‌طور که گفتیم، Chromebook 514 قرار است در نسخه‌های متعدد با کانفیگ‌های مختلف در بازارهای متفاوت عرضه شود. به همین خاطر نمی‌توان قیمت نهایی مشخصی را برای هرکدام از این نسخه‌ها اعلام کرد. به طور کلی می‌توان ادعا کرد که محصول تازه ایسر با مشخصات فنی پیشرفته و البته قیمت مناسب معرفی شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)