خانهاخبار
هوآوی میت 20 و میت 20 پرو با کدام نسخه اندروید عرضه می‌شوند؟

هوآوی میت 20 و میت 20 پرو با کدام نسخه اندروید عرضه می‌شوند؟

پرچمداران هوآوی میت 20 و میت 20 پرو در کمیسیون اقتصادی اروپا (EEC) فاش شده‌اند که اطلاعات به‌دست آمده، عرضه آن‌ها را با آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید تایید می‌کند.
۱۳۹۷/۶/۳

تقریبا همه می‌دانیم که شرکت هوآوی برای رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری «میت» در سال آینده آماده می‌شود؛ به احتمال زیاد، جانشین میت 10 و میت 10 پرو در ماه اکتبر به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. مطابق با روند نام‌گذاری که شرکت هوآوی برای پرچمداران سری «پی» درنظر گرفته است، امسال هوآوی میت 20 و میت 20 پرو عرضه خواهند شد و البته این دو مدل تنها نخواهند بود؛ بعید نیست نسخه ارزان‌قیمت‌تر آن‌ها که در واقع به عنوان یک گوشی میان‌رده عرضه خواهد شد، با پسوند «لایت» تا چند هفته آینده رونمایی شود.

پیرامون پرچمداران 2018 هوآوی که در نیمه دوم سال عرضه خواهند شد، اطلاعاتی داریم و افشای این دو گوشی در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) نشان می‌دهد که روند افشای اطلاعات پیرامون میت 20 و میت 20 پرو تمامی نخواهد داشت. لازم به‌ذکر است که به همراه جانشین میت 10 و میت 10 پرو، هوآوی برای مدل 2019 گوشی Huawei Y9 نیز تأییدیه دریافت نموده. در لیست به‌دست آمده، هیچ اشاره‌ای به مشخصات گوشی نمی‌شود اما این موضوع مشخص شده است که پرچمداران میت 20 و میت 20 پرو با سیستم‌عامل اندروید پای 9.0 عرضه خواهند شد؛ همچنین انتظار داریم رام EMUI 9 روی آن‌ها نصب شده باشد. هوآوی در نظر دارد در ماه سپتامبر، رام EMUI 9 را معرف کند و تعدادی از پرچمداران خود را تا پایان سپتامبر به این نسخه از رابط‌کاربری Emotion UI به‌روزرسانی خواهد کرد.

image

با وجود اینکه اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری هوآوی میت 20 و میت 20 پرو فاش نشده است اما گمانه‌زنی‌های پیشین، مشخصات احتمالی هر دو مدل را تاحدودی فاش نموده. تصویر واقعی که مدتی پیش منتشر شد، نشان می‌دهد میت 20 پرو احتمالا به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد؛ حتی مدل میت 20 نیز با سه دوربین راهی بازار می‌شود. البته فعلا نمی‌دانیم که پرچمداران جدید هوآوی از حسگر اثرانگشت درون نمایشگر استفاده خواهند کرد یا هوآوی آن‌ها را به حسگر تشخیص اثرانگشت معمولی مجهز می‌کند؛ توسعه‌دهندگان XDA که موفق شده‌اند به میت 20 دسترسی داشته باشند، ادعا دارند این مدل در قاب پشتی خود از حسگر اثرانگشت معمولی استفاده می‌کند و تصویری که پیش‌تر از نمونه واقعی هوآوی میت 20 پرو به‌دست آمده، این گوشی را با یک حسگر اثرانگشت معمولی در قاب پشتی به نمایش می‌گذارد. باید دید که در نمونه‌های نهایی از حسگر اثرانگشت اولتراسونیک استفاده خواهد شد یا هوآوی به حسگر اثرانگشت معمولی رضایت می‌دهد.

تراشه Kirin 980، نمایشگر بزرگ و حداقل شش گیگابایت رم از دیگر مشخصات پرچمداران سری میت است؛ گفته می‌شود نسخه معمولی با نمایشگر 6.3 اینچی از نوع AMOLED عرضه خواهد شد و هوآوی میت 20 پرو نیز نمایشگری به بزرگی 6.9 اینچ دارد. هر دو مدل احتمالا در بالای صفحه‌نمایش خود بریدگی خواهند داشت؛ البته ناچ پرچمداران سری «میت 20» بسیار نازک خواهد بود زیرا تنها میزبان دوربین سلفی است و این موضوع باعث شده تا جانشین میت 10 و میت 10 پرو طراحی شبیه به گوشی اسنشال فون داشته باشد. لازم به‌ذکر است که پرچمداران جدید هوآوی مانند پی 20 و پی 20 پرو در پایین نمایشگر خود حاشیه دارند؛ اما این حاشیه میزبان کلید سخت‌افزاری نخواهد بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۷/۶/۴
ولی میت20 لایت حتما با اندروید 8 معرفی میشه.
درست مثل میت 10 لایت که 7 اومد. با این میت 10 اندروید 8 روش بود.
?